“Wat een top gelateria, beste van de stad.”
Beoordeling van GELATERIA 3 BIS

GELATERIA 3 BIS
Geclassificeerd als nr. 3 van 71 Dessert in Rimini
Prijsklasse: € 2 - € 6
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
23 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische gelateria, modern en heerlijk ijs. Prachtige zaak, voor ons de beste in Rimini. Als het lukt komen we nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2022

4 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk zelfgemaakt ijs in de juiste smaken. Niet kinderachtig met de portie en lekker vers hoorntje onder de bollen.

Datum van bezoek: augustus 2021
8 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans ijs met voldoende keuzs en echt goeie kwaliteit. Als je in Rimini bent, trakteer jezelf!

Datum van bezoek: oktober 2020
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kwam hier mede door goeie reacties op tripadvisor met goeie verwachtingen. Helaas werden deze verwachtingen niet waargemaakt. Je betaald 2,50 voor 2 bolletjes niet zelf gemaakte ijs, waarbij het ijs in vergelijking met de galeteria in het centrum zeer matig was. Daarnaast is de prijs met 30 cent duurder.

Tip: Wil je echt lekker ijs eten in rimini zul je naar het centrum moeten, kan ik na 2 halve maand rimini wel stellen.

Datum van bezoek: april 2018
17 juni 2017 beoordeeld

Er zijn heel veel gelateria's maar hier was het ijs verreweg het lekkerst. Heel veel smaken en soorten. Superaardig personeel. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die GELATERIA 3 BIS bekeken, bekeken ook

In GELATERIA 3 BIS geweest? Deel je ervaringen!