Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Leuk hotel, attent en sympathiek personeel! Zeer uitgebreid ontbijt en luxueuze kamers! Dicht bij het strand, leuke eettentjes en de boulevard. Worden leuke extra's georganiseerd zoals 'bijz lunch' en muziek bij hef zwembad. Zeer blij met de keuze voor dit hotel! Puntje van attentie: moeite met het parkeren van de auto (garage was vol), omliggende straten ook.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 24 november 2015

Uitstekend hotel met mooie moderne kamers. Ik heb nog nooit in zo'n fijn bed geslapen! Het zwembad is prima niet groot, maar daardoor ook rustig. Het hotel is op loopafstand van het strand en de boulevard. Het hotel heeft goede service.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 31 mei 2015 via mobiele applicatie

Mooi en zeer goed verzorgd hotel op wandelafstand van het strand. Uitgebreid continentaal ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Een absolute aanrader voor wie in Rimini langskomt, prive of zakelijk. De gratis Wifi werkt uitstekend, wat niet altijd het geval is in de vele andere Italiaanse hotels waar ik al verbleef....

Datum van verblijf: mei 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 juli 2014

Dit recent hotel biedt mooie comfortabele familiekamers met volwaardige bedden voor de kinderen. De airco functioneert goed maar is soms zelfs te hard wat het s'nachts soms echt koud maakt in de kamer.
Het ontbijt is rijkelijk en het avondeten lekker. Alles is heel proper. Je kan er van de gornd eten. Er is ook steeds veel personeel om bij te vullen en te bedienen. s'Avonds is er keuzemenu. het is aan te raden om geen half pension te nemen maar elke avond à la carte. Dit houdt in dat je elke avond kiest hoeveel gangen je wenst te eten. Dit is voordeliger tenzij je zowiezo steeds het volledige viergangenmenu neemt (buffet + voorgerecht + hoofdgerecht + dessert)
Het hotel is dicht bij het strand gelegen (200m). In de buurt vind je ook veel winkels en restaurants. Het oude stadscentrum is wel een flinke wandeling maar doenbaar.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 10 augustus 2013

Wij verbleven in de junior suite, erg ruim en zeker voldoende kwaliteit, met leuk en groot terras en bad. Het personeel is uitermate vriendelijk en het ontbijt/diner is lekker. Enige minpuntjes: het zwembad is nogal klein (wel mogelijkheid om aan strand te liggen), niet meteen naast de zee gelegen en een moeilijke garage om in te parkeren. Maar bovenal hadden we hier alles wat we nodig achtten.

Datum van verblijf: augustus 2013