“Eten als een piraat!”

Keukens: Italiaans, Eetcafé, Pub en brouwerij
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
12 augustus 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze kids bij Bounty wezen eten.

Leuke ervaring om daar te eten. Het piraten thema is tot in de kleinste details doorgevoerd. Dat is echt leuk om te ervaren en te zien.

Personeel is aardig, eten is goed, het restaurant is groots en massaal.

Lange wachtrij buiten. Ik ga eigenlijk nooit in een wachtrij staan voor een restaurant, maar dit keer kwam in er niet onderuit bij de kids. 😅

Wij hadden niet gereserveerd en kregen een tafel waar we om 22:00 weer weg moesten zijn. Met 75 minuten te gaan leek dit oké, maar achteraf was er geen tijd meer voor een toetje. Dat was jammer.

Ben je in Rimini? Zeker even gaan eten.

Tip. Reserveer. Dan heb je de tijd aan tafel, maar kan je ook de lange rij overslaan.

Datum van bezoek: juli 2023
Bounty Staff, Direttore generale van Bounty, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Salve,
La ringraziamo per il buon punteggio assegnatoci e per le belle parole spese per noi!

Speriamo di rivederla presto a bordo per vivere una nuova indimenticabile esperienza,
un saluto dalla ciurma!

2 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ambiance is leuk. De medewerkers zijn aardig. Het eten was prima maar niet zo geweldig als ik na alle berichten had verwacht.

Datum van bezoek: augustus 2022
Bounty S, Direttore generale van Bounty, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2022

Salve,

la ringraziamo per le belle parole rivolte alla nostra Ciurma e alla Nave del Divertimento.

Non possiamo però non soffermarci sul suo giudizio quanto alla nostra cucina, che pare non l'abbia soddisfatta a pieno.

Dalla nostra parte, possiamo garantire la qualità e la freschezza delle materie prime che utilizziamo, così come la preparazione espressa di ogni piatto, il rispetto dei tempi di cottura e delle procedure di preparazione.

Viene da sé, però, che il giudizio complessivo quanto al cibo in generale, segue una regola più grande che è quella del " de gustibus non est disputandum" che si premette ad ogni altra cosa.

Vantiamo un menù molto ampio, con una scelta di piatti davvero in grado di soddisfare diversi gusti e diverse esigenze: speriamo che tornerete a trovarci per trovare il piatto "giusto" per voi e, nel frattempo, trascorrere insieme un'altra divertente serata a Bordo della Nave del Divertimento.

A presto.

19 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen controle op greenpas terwijl dit juist een massa zaak is? bediening staat meer te kletsen dan op te letten of ze gasten kunnen helpen, massa productiezaak, kan hem helaas niet aanraden. Eten was wel prima verzorgt. De quiz verstoorde ons eten en we zijn afgehaakt. Iedere avond een activiteit om gasten te vermaken.

Datum van bezoek: oktober 2021
Bounty S, Direttore generale van Bounty, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Salve RamonvD,

la ringraziamo per il tempo che ci ha dedicato e per aver deciso di raggiungerci a Bordo della Nave del Divertimento.
Da procedura il green pass viene controllato ad ogni singolo ospite che entra al locale e addirittura può essere inserito già al momento della prenotazione.
Il locale è aperto 365 giorni all'anno, ci auguriamo che cambi idea e che torni a trovarci, sicuri di farle trascorrere una serata a cinque stelle!

24 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons hotel had Bounty aangeraden. Het heeft ons zeker niet teleur gesteld! De eerste avond hebben we een pasta carbonara op en een hamburger. Grote porties en een super goede prijs kwaliteit verhouding! Het personeel spreekt bijna allemaal goed Engels wat het communiceren makkelijker maakte. Na onze eerste avond hebben we besloten om nog een avondje te gaan maar dan om te borrelen. De borrelhapjes waren heerlijk en er was live muziek voor geen een gezellige sfeer. Wij raden Bounty aan als je in Rimini bent! Probeer op tijd te komen of te reserveren want vanaf 20:00/20:30 staat er een rij van een uur.

Datum van bezoek: augustus 2021
3 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer populair om te eten en ook terecht want het is gewoon goed. Reserveren is wel een aanrader. De prnne vulcano was erg leuk om te proberen, vraag me af of de nummers van de dopjes wel op de juiste flesjes zaten... Misschien toch de nummers op het flesje zetten. Wij vonden nr. 7 namelijk pittiger dan nr. 8
T-Bone steak was perfect gebakken. De filetto pepe verde haf ik besteld maar kreeg helaas geen pepe verde, want die was op... Daar is dan het minpuntje
... Verder was alles top. Het eten, het personeel, de live band...

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Bounty bekeken, bekeken ook

Rimini, Province of Rimini

In Bounty geweest? Deel je ervaringen!