Residence Terminus
L'Hotel Rimini(Rimini)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
104 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 115 US$ per nacht.

DaSamo Hotel(Viserbella)
126 US$
119 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 136 US$ per nacht.

Oxygen Lifestyle Hotel Helvetia Parco(Viserbella)(Heel veel waar voor je geld!)
2.179 US$
177 US$
Official Hotel Site
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 197 US$ per nacht.

173 US$
169 US$
  • Gratis parkeren
T2 Hotel Residence(Rimini)(Heel veel waar voor je geld!)
106 US$
103 US$
  • Inclusief ontbijt
Ambienthotels Panoramic(Viserba)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
102 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 25% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 25% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 136 US$ per nacht.

Hotel Nord Est(Rivazzurra)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 129 US$ per nacht.

DuoMo Hotel(Rimini)
120 US$
99 US$
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 115 US$ per nacht.

Hotel Stresa(Rimini)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
79 US$
Priceline
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 103 US$ per nacht.

354 US$
328 US$
20 februari 2017 beoordeeld

Keurig hotel! Gelegen aan het strand en net buiten het bruisende Rimini. Slechts een paar jaar oud, erg mooie grote en dus nieuwe kamers met grote badkamers. Heerlijke regendouche! Bedden zijn ook prima.

Kamertip: Rustige locatie op steenworp afstand van het bruisende Rimini
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
24 oktober 2013 beoordeeld

Heerlijk hotel met een uitstekende ligging buiten de drukte van Rimini maar toch met de drukte op acceptabele afstand. De bedden waren heerlijk en het ontbijtbuffet was helemaal super. We hebben genoten van het uitzicht vanaf ons balkon, de gratis strandstoelen en het aangeharkte (?) strand. Wel bizar om te zien dat het strand wordt aangeharkt terwijl de geasfalteerde wegen vol gaten zitten. Haha. Bij de receptie hebben we gevraagd of ze een goede agriturisimo wisten waar we lekker konden eten en na lang zoeken kwam de receptioniste op de proppen met een top adresje waar we echt heerlijk gegeten hebben voor weinig geld. De agriturisimo lag op ca 18 km. van het hotel vandaan.
Rimini zelf vonden we nogal platvloers, massaal en over de top toeristisch. Onze fout, we hadden ons iets beter moeten verdiepen. Maar het hotel heeft een hoop goed gemaakt!

Kamertip: Vraag om balkon aan zeezijde.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
1 juni 2013 beoordeeld

Net gerenoveerd, waardoor van alle gemakken voorzien. Zeer ruim met aparte zit/eethoek, keukentje. Heerlijke douche. Uitstekend bed. Alles enorm schoon. Groot balkon met uitzicht op zee. Lekker ontbijt. Zeer vriendelijk personeel

Kamertip: Wij hadden een kamer aan de straatkant, maar het balkon ging tot om de hoek, waardoor toch uitzicht op het strand.
  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie