Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal. Centrum met restaurants ligt op 3 km van hotel, maar hotel biedt ook mooie gerechten aan aan eerlijke prijzen. Eigen parking is een pluspunt. Mooi ontbijt. We kozen voor een kleine kamer, maar die voldeed zeker aan wie koos voor slechts één overnachting. Prijs-kwaliteit zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2015 via mobiele applicatie

Op doorreis naar huis een stop in dit hotel. Via Tripadvisor opgezocht. Kamer voor 4 personen. Was verder prima. Niet goedkoop overigens 159 euro voor een nacht incl ontbijt en parking. Ontvangst was goed en engels sprekend. Restaurant in het hotel was ook goed met vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 18 juni 2015

Een heel goed hotel, perfect in orde, mooie kamer. Goed ontbijtbuffet.
Nadelen:
- parking tegen betaling
- restaurant (ook voor het ontbijt) is in een kelder
- weinig restaurants in de buurt
- auto nodig om naar het stadscentrum te gaan

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 21 juli 2014

Super doorreis hotel heel vriendelijk en netjes 2de keer overnacht heel gemakkelijk als uitvalsbasis om maar le marche of Toscane door te reizen. super bedden en lekker ontbijt zeker de moeite waard en heel scherpe prijs .

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 3 september 2013

Wij waren op doorreis en hebben er maar 1 nachtje geslapen. Kan niets zeggen hoe het daar bevalt als je langer blijft. We werden zeer vriendelijk ontvangen en zijn meteen de stad in gegaan. We hebben er niet gegeten omdat het restaurant precies die week dicht was. We hadden een kleine tweepersoonskamer. Zeer luxe ingericht met prachtige badkamer.

Kamertip: Wij hadden een kleine tweepersoonskamer. Laat ik zo zeggen, mijn eigen slaapkamer is kleiner.
Datum van verblijf: augustus 2013