Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een enorm gebouw, hoge plafonds en majestueuse trappen. Gerenoveerd, glanzend marmer tot in de prachtige kamer met ook zo,n hoog plafond. Een dubbele douche en voortreffelijk bed. Parkeerplaats op het terrein of in de parkeergarage tegen zeer redelijke vergoeding. Minder dan 1km lopen naar het oude centrum. Uitstekend ontbijt buffet. Hier krijg je geen spijt van.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel in Parma met ruime duplex kamers . Hebben gratis geparkeerd op het terrein van het hotel zelf .Zeer vriendelijke bediening . Ruim ontbijt ! Klein negatief puntje : geen belboy en trage wifi . Al bij al toch een aanrader

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 7 november 2016

Hotel Pacchiosi. 5 sterren. Zeker niet slecht. Wel wat aandachtspunten. Kamer zeer sfeervol. Mooi (zeer) hoog plafond en ruime badkamer met regendouche. Geen bad (5 sterren?) Kamer was warm en lastig te koelen. Open raam geeft wat verkeersgeluiden. 's Avonds in restaurant gegeten. Dat zat vol. Akoestiek in de volle ruimte is niet goed. Erg veel lawaai en moeilijk een gesprek te voeren en goed te verstaan. Lekker menu en heerlijke wijn. Ontbijt prima, maar geen verse jus d'orange. Opvallend waren de extra kosten voor een gebakken eitje. € 8,00! Belachelijk! Dat vind ik echt een misser! Bar was ook niet echt goedkoop. Biertje € 8,00. Personeel vriendelijk en kamers perfect schoon. Bed twee maal per dag opgemaakt. Dus al met al een goed verblijf..... Maar dat gebakken eitje...... blijft verbazen.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 7 november 2016

heerlijk hotel op loopafstand van oude centrum. Kamers erg ruim met hoge plafonds. Wij hadden zelfs een terras aan de kamer op de 2e etage. Heerlijke krachtige douche. Wel wat gehorig als er andere gasten op de gang lopen en praten.

Kamertip: kamers 2e etage hebben prive terras met zitje.
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 23 september 2015

Indrukwekkend! Het hotel ligt in een rustige wijk op loopafstand van het centrum. Statig gebouw met een mooie inrichting. Omdat het hotel pas 2 jaar geleden zijn deuren heeft geopend zijn er her en der wat minpuntjes, restaurant kan beter, alhoewel ik er niet slecht gegeten heb, maar dikke plakken fois gras serveren met een homp sla is niet echt appetijtelijk. Kamers zijn mooi groot en een grote badkamer. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping, fijne matrassen. Ondanks dat het een zeer groot gebouw is telt dit hotel geen honderden kamers wat juist een intiem gevoel gaf en werden wij in de watten gelegd door het personeel. Bar voelt wat ijzig aan maar dat komt door het zuiveringssysteem en het licht, maar mijn echtgenoot kon hierdoor wel genieten van zijn sigaar. Mooi en rustige tuin. Klasse voor een particulier hotel.

Kamertip: Kamers op de eerste verdiepingen hebben geen bad.
Datum van verblijf: september 2015