Het hotel bestaat uit een oud en een nieuw gebouw. De kamers in het oude gebouw zijn tamelijk gedateerd, in het nieuwe gebouw, de zg dependance zijn ruime en moderne kamers. De prijs is aan de hoge kant gezien de kwaliteit en de ligging van het hotel. De service is echter matig. Het is een familiehotel, de belangstelling voor en betrokkenheid bij de klanten is nihil. Wij waren de enige klanten die een week bleven, soms was er 1 andere klant, meest zakenmensen. Het ontbijt was redelijk, uitsluitend sneetjes stokbrood, en fabriekscroissantjes. Koffie en thee moest je zelf tappen uit de machine, de koffie was werkelijk niet te drinken. Het heeft ons gestoord dat de enkele zakelijke klant die had overnacht met alle egards werd behandeld, deze klanten kregen echte koffie of cappuccino aangeboden, wij moesten het kennelijk met het slootwater uit de machine doen. Samengevat, een hotel waar je je als klant echt niet welkom voelt, hoewel de kamers niet slecht zijn. In het restaurant hadden we eenzelfde slechte ervaring. Het eten op zich was niet slecht, maar werd zonder enige plichtplegingen neergezet, de koffie die we als nagerecht bestelden was koffie uit dezelfde automaat als de ontbijtkoffie, dat deed de deur dicht, men deed niet de moeite om even een kopje espresso te maken, terwijl deze apparatuur er wel was en voor anderen wel werd gebruikt. Wij hebben de koffie na een slok dan ook laten staan. Er...Het hotel bestaat uit een oud en een nieuw gebouw. De kamers in het oude gebouw zijn tamelijk gedateerd, in het nieuwe gebouw, de zg dependance zijn ruime en moderne kamers. De prijs is aan de hoge kant gezien de kwaliteit en de ligging van het hotel. De service is echter matig. Het is een familiehotel, de belangstelling voor en betrokkenheid bij de klanten is nihil. Wij waren de enige klanten die een week bleven, soms was er 1 andere klant, meest zakenmensen. Het ontbijt was redelijk, uitsluitend sneetjes stokbrood, en fabriekscroissantjes. Koffie en thee moest je zelf tappen uit de machine, de koffie was werkelijk niet te drinken. Het heeft ons gestoord dat de enkele zakelijke klant die had overnacht met alle egards werd behandeld, deze klanten kregen echte koffie of cappuccino aangeboden, wij moesten het kennelijk met het slootwater uit de machine doen. Samengevat, een hotel waar je je als klant echt niet welkom voelt, hoewel de kamers niet slecht zijn. In het restaurant hadden we eenzelfde slechte ervaring. Het eten op zich was niet slecht, maar werd zonder enige plichtplegingen neergezet, de koffie die we als nagerecht bestelden was koffie uit dezelfde automaat als de ontbijtkoffie, dat deed de deur dicht, men deed niet de moeite om even een kopje espresso te maken, terwijl deze apparatuur er wel was en voor anderen wel werd gebruikt. Wij hebben de koffie na een slok dan ook laten staan. Er werd daarover geen enkele vraag gesteld. We zijn daarna elders gaan eten.Meer
Minder weergeven