ZenHotels.com
eDreams109 US$
Booking.com109 US$
Travelocity109 US$
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Prima hotel midden in de oude stad wat dan wel lastig is om te vinden ivm autovrije zone. Goed en vriendelijk personeel, prima ontbijt en een plek om naar terug te keren. Parkeren is wel een probleem maar met de Telepass hadden we een plek een dagkaart voor 14 euro in een beveiligde garage op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Dit hotel ligt pal in het centrum van Parma in een verkeersvrije straat. Wij hadden een 3-persoonskamer op de vierde verdieping met een schitterend en groot terras inclusief tuinstoelen en tafel. De kamer was ruim genoeg voor ons drieën. De badkamer was niet groot maar alles was perfect in orde (eindelijk een douche die de badkamer niet onder water zet !). Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De garage is een pluspunt. Het in- en uitrijden is een beetje moeilijk maar de receptionist was bereid om ons hiermee te helpen. Een perfect verblijf dus !

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2015 via mobiele applicatie

Hoewel de kamer erg krap was, de badkamer nauwelijks was af te sluiten en de TV erg klein, was dit een aangename ervaring. Het vriendelijke personeel en de ligging in het hartje van deze uitgestorven stad (alle Italianen op vakantie) waren geweldig voor ons (korte) verblijf. Ontbijt was redelijk.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 2 augustus 2014

zeer central gelegen; prima service, garage (wel reserveren, weinig plaatsen), goed ontbijt; meer dan genoeg eetgelegenheden binnen 5 min lopen; station ca 10 min lopen;
Volgende keer in Parma, zonder twijfel dit hotel

Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 augustus 2012

Reizen met 4 kinderen, een grote monovolume auto + skibak en een betaalbaar hotel vinden in het centrum van Parma met ondergrondse (2,45 m hoog) beveilgde parking? Het kan. Mooie ruime kamers met airco, de vier kids apart op een kamer, de ouders hebben hun privacy. Perfect begin van een vakantie en mooie stopplaats om deze stad te ontdekken. Ontbijt was hartelijk, net zoals behulpzaam personeel.

Kamertip: kamers op 4de verdiep hebben ruim balkon. Enkel te gebruiken onder de 35°C
Datum van verblijf: augustus 2012