Trip.com
ZenHotels.com
81 US$
Official Hotel
Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Erg vriendelijke medewerksters. Nette, schone kamers. Zeer ruim. 2 etage kamer, met dubbele badkamer, minibar en flatscreen. Ontbijt wat karig maar toch voor ieder wat wils. 10 minuten doorstappen naar het Toeristische centrum.

Datum van verblijf: juli 2019
GeneralManager G, Direttore van Starhotels Du Parc, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Tjyke,
Thank you for sharing with all of us your kind review following your Stay with us in Parma.
We are really pleased to know that you fully enjoyed your stay with us and we hope to see you soon very soon at the Starhotels Du Parc.
Best Regards,
Giacomo Carini, General Manager

Beoordeeld op 31 augustus 2017

Een vriendelijke en professionele ontvangst. Goede parkeergarage. Kamers netjes en verzorgd. Airco werkte uitstekend. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. Werd ook op tijd aangevuld. Hotel ligt op zo'n locatie, dat je snel van en naar de autobaan kunt komen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Enige minpuntje was de bar. Er moest iemand worden gezocht (17.30 uur!) die wat kon inschenken en bedienen. Bleek later die avind de ober van het restaurant te zijn. Prijs/kwaliteit is goed.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Hotel in alle opzichten een aanrader. Ruime schone kamers met alles wat je nodig hebt. Vriendelijk en behulpzaam personeel waarvan het merendeel meerdere talen spreekt. Stad op loopafstand. Enige mindere punt is ontbijt. Men geeft aan dat het " continentaal/amerikaans" is maar is daarvoor te mager. Overigens niet slecht.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 12 december 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel vlak bij het EFSA hoofdkwartier heeft ruime kamers en prima bedden. Het ontbijt is een buffet maar niet erg hoogstaand. Ik heb er ook wel met een groep gegeten maar dat viel erg tegen. De WiFi werkt maar is niet super snel. Verder gewoon een goed hotel.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 juli 2015

We verbleven in dit hotel met een groep (begeleide busreis). Onze kamer was zeer groot met goed uitgeruste badkamer en airco, maar sommige medereizigers hadden minder geluk met hun badkamer (enkel douche met weinig water debiet). Het ontbijt was uitstekend. Ook het personeel was attent.

De wifi was wel gratis maar ondermaats (elke dag opnieuw inloggen en uiterst traag). Voornaamste minpunt waren echter de maaltijden 's avonds. Misverstanden over timing, telkens dezelfde gerechten, weinig of geen groenten, kortom totaal niet wat we dachten over de zo geroemde Italiaanse keuken.

Kamertip: Vraag naar kamers met voldoende waterdebiet in badkamer.
Datum van verblijf: juni 2015