278 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
276 US$
Expedia.com278 US$
Priceline278 US$
getaroom.com296 US$
Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Tussen Ferrari Museum en stadscentrum in ligt dit keur verzorgde hotel. Gratis parkeren kan je in de straat als je kaartje van Hotel achter de voorruit legt. Ontbijt hebben we gemist wat sluit om 10 uur, en dat is we vroeg voor het weekend...

Datum van verblijf: juni 2018
Direzione_VHG, Responsabile relazioni pubbliche van Best Western Premier Milano Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2018

Dear Frank,
Thank you for staying with us and taking the time to share your experience at Best Western Premier Milano Palace.
We are in an ideal position, few minutes walking from the city centre and the amazing Ferrari Museum.
The breakfast room awaits with a rich buffet every morning from 7:00 a.m. to 10:00 a.m. Alongside the continental breakfast, our guest can find a series of local homemade products!
Hope to welcome back in the future!
Best Regards
Carmen

Beoordeeld op 5 februari 2018

Zeer aangenaam modern hotel met zeer vriendelijke staff op 10 min lopen van het oude centrum . Het hotel heeft een eigen parking ( 20 € pdag ) maar je kan redelijk vlot in de straat een gratis parking vinden.

Datum van verblijf: februari 2018
Direzione_VHG, Responsabile relazioni pubbliche van Best Western Premier Milano Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Dear Rohnny,
Thank you for staying with us and taking the time to share your experience at Best Western Premier Milano Palace Hotel. We always try to provide an excellent service to all of our guests!
Thank you very much also for recognizing the value of our staff that is our main strength point.
As you said, we offer two options for parking: an agreed secure garage car parking; otherwise we provide a free ticket to park nearby the hotel.
Hope you will be our guest in the future!
Best Regards
Carmen

Beoordeeld op 17 november 2016

Een erg mooi hotel in het centrum van Modena.
Ik had een kamer op de bovenste verdieping aan de straatzijde. Deze kamer had geen ramen. Alleen een dakraam voor wat daglicht.

Ontbijt was simpel, maar goed.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 oktober 2015

Prima hotel gelegen in het centrum van Modena. Nieuw en modern maar een daardoor ook beetje kil.
Alles functioneert op de kamer. Goede verlichting ook in de badkamer. Geen lawaai aan de achterzijde van het hotel met uitzicht op een saaie binnenplaats.
Goed en uitgebreid ontbijt voor slechts €5,-- p.p.
Erg vriendelijk personeel.

Kamertip: rustige kamers aan de achterzijde met uitzicht op (saaie) binnenplaats
Datum van verblijf: oktober 2015
Direzione_Hotels, Direttore van Best Western Premier Milano Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2015

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank für Ihren Beitrag und für Ihre Zeit. Dank für das Wählen unter den vielen möglichen Lösungen . Ich bin wirklich froh, dass Sie die Ausstattung unserer Zimmer genießen . Wir haben schwer auf dem Ziel, die Kombination von Eleganz und Funktionalität konzentriert und wir sind froh , dass dies durch unsere Gäste gesehen . Vielen Dank auch dafür, eine positive Stellungnahme zu dem Wert von unserem Frühstücks ausgedrückt. Wir hoffen, Sie bald zu sehen.

Grüße

Isabella

Beoordeeld op 11 juli 2015 via mobiele applicatie

Het Best Western hotel is een goede uitvalbasis voor een trip naar Modena. Het hotel heeft een centrale liggen en ziet er keurig verzorgd uit. De kamers zijn netjes en modern ingericht en het personeel is zeer vriendelijk. Ik zou dit hotel zelfs wel 5 sterren durven geven!!!

Datum van verblijf: juli 2015