235 US$
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 6 oktober 2016 via mobiele applicatie

De locatie en de afbeeldingen op internet komen niet helemaal overeen. Je kunt zien dat t vroeger een statig hotel is geweest, maar dat is het niet meer. Een beetje blijven hangen, op alle gebied, kamers, faciliteiten, serviceverlening, bediening. Echter, de prijzen liggen laag dus dan klopt t weer, juiste prijs/kwaliteit. Op loopafstand van wat er toe doet in Modena!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 15 september 2016

vooral de beneden verdieping is zeer statig, met de originele plafondschilderingen en meubels. goed centraal gelegen hotel met gratis parking voor de deur (openbaar). Verzorgd ontbijt buffet en mooie kamer.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

Prachtig klassiek hotel in de binnenstad van Modena.
De benedenverdieping is nog ingericht in de oorspronkelijke staat van een prachtige oude palazzo met museale schilderijen en plafondschilderingen. Het ontbijt wordt in enkele van die zalen geserveerd. Er is een mooie besloten tuin waar je heerlijk kunt zitten met een drankje en een boek. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 28 september 2015

Hotel Canal Grande ligt in het centrum van Modena en dat is mooi als je door de stad wilt slenteren.

Het is een heel oud en statig hotel en heeft ook die sfeer. Prachtige plafond schilderingen, mooie gangen. Veel stijl. Ook het personeel is (heel) oud, maar ze doen hun werk perfect. Een gezellig terras ligt achter het hotel en is geweldig om te ontspannen voor een drankje.

De kamers zijn ook statig en oud, maar vergis je niet. De kamer en badkamer zijn wat betreft voorzieningen modern. Het bed is heerlijk modern. Of er een airco is weet ik niet, want eind september is die niet meer nodig.

Wil je genieten van Modena, kan kun je hier prima verblijven.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 10 juli 2015 via mobiele applicatie

De receptioniste was niet blij met gasten. Ze straalde een en al " gezelligheid" uit (niet dus!!, geen welkom).
's avonds gaat de bar bijtijds dicht. Om 11.00 uur is er geen room service te bestellen ( ondanks het feit dat het gastenboek 24.00 uur beloofd) kortom de verwachtingen worden bij lange na niet waar gemaakt. Zonde van het geld, geen goede start van de vakantie

Datum van verblijf: juli 2015