Official Site
99 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com114 US$
eDreams114 US$
Trip.com134 US$
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

De locatie in combinatie met het thema is een leuke voorbereiding op het Ferrari-museum. Een F1 voertuig in de lobby is leuk. Goede kamers, niet overdreven ruim. Fijne bedden, goede douche. Het restaurant The Paddock op hetzelfde terrein is van dezelfde eigenaar en is goed!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi schoon thema hotel. Alles ademt Ferrari! Genieten voor de liefhebbers en een prima doorreis hotel. Ruime luxe familiekamers met fijne badkamer. Zeer gastvrije receptie en gratis parkeren, ook in de koele parkeergarage. De kamer zijn verdeeld over vier gebouwen ieder met de naam van een beroemd racecircuit. Wij logeerden in Monza.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Aankomst in het hotel is meteen spectaculair. Een echte formule 1 in de lobby. We werden vriendelijk ontvangen door een uitstekend Engels sprekende medewerker. Hij nam uitgebreid de tijd om ons te informeren en alles uit te leggen.
De geboekte familiekamer bestaat uit een inkom die af te sluiten is waarin beide aparte kamers een eigen deur hebben. De kamers zijn niet heel groot maar wel netjes en schoon. Bedden zijn prima. Ook de badkamer is niet de grootste maar net zoals je kamer netjes en schoon. De aankleding van beide kamers laat duidelijk zien dat je in het hart van Ferrari bent, net zoals de gangen door het hotel. Overal waar je kijkt zie je foto's of onderdelen van motoren. Alles van Ferrari. Zelfs de vloerbedekking is Ferrari.
Het ontbijt is keurig. Voldoende keuze, zeker voor Italiaanse begrippen qua ontbijt.
Prijs kwaliteit van dit hotel is ongekend.
Een absolute aanrader, ook als je niet van Ferrari houd.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel! Het doet een beetje disney-achtig aan in eerste instantie, omdat alles ferrari ademt. Maar vervolgens waren wij verrast door de voortreffelijke kamer, het vriendelijke personeel, goede faciliteiten etc. Hele goede prijs/kwalitieit verhouding, aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 februari 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier (helaas) alleen ons laatste nachtje in Italië doorgebracht. Ik heb als autoliefhebber echt genoten! Alles wat je ziet draait om Ferrari, een echte aanrader voor de autoliefhebber. Zelfs mijn vriendin heeft genoten. Buiten dat is het hotel ook gewoon goed: schoon, vriendelijk personeel en voorzien van goede luxe faciliteiten.
Gratis parkeerfaciliteiten is ideaal, zelfs de parkeergarage van het hotel is gratis. De prijs viel mij echt 100% mee, zeker aangezien Maranello geen goedkoop plaatsje is.
Zeker een aanrader en mij zien ze sowieso weer terug!

Datum van verblijf: januari 2017