Michiel

Zeer goed hotel

5,0 van 5 bollen9 aug 2023 beoordeeld
Heerlijk hotel om te vertoeven. Vriendelijk personeel aan de poolbar, we kregen zelfs een espresso als welkomsgeschenk; We werden steeds goed geholpen door de mensen van de receptie. Toen onze dochter een beetje ziek was hebben ze ons goed doorverwezen. Ook voor informatie ivm de busregeling namen ze uitgebreid hun tijd.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
6.4 km van Relais Bellaria Hotel & Congressi
12.8 km van Relais Bellaria Hotel & Congressi
Meer hotels in Bologna bekijken
Beoordeeld op 8 augustus 2023

Personeel aan de balie is heel vriendelijk. Het hotel is heel mooi, net een klein paradijs met een prachtig zwembad. Er zijn voldoende ligbedden en je krijgt handdoeken van het hotel. S morgens i er een uitgebreid ontbijt. De kamer was heel proper. Vlakbij het hotel is niets te doen ook geen restaurants Maar dichtbij is een bushalte (20 min naar Bologna centrum voor 1,5 euro - lijn 90).

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 9 september 2022 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel, mooie omgeving, mooi zwembad en leuke tuin om te liggen. Vriendelijk personeel.
Badkamer was proper maar misschien wel wat aan vernieuwing toe.
Let wel op: super veel muggen, aan het zwembad en op terras!! Neem zeker iets mee om je te beschermen…

Kamertip: Hotel heeft veel parkeergelegenheid In september ruim voldoende plaats aan het zwembad
Datum van verblijf: september 2022
Angelo Carignano, Marketing van Relais Bellaria Hotel & Congressi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2023

Dear Guest, thank you very much for choosing us for your stay in Bologna. We are happy to read your satisfaction and we'll work on your suggestions in order to improve our services. All the best from all our Staff!

Beoordeeld op 4 april 2022

Alles klopte.

+ de prijs van de "familyroom" (leek een balzaal) met gigantische badkamer was incl. uitstekend ontbijtbuffet met bediening en met verse koffie
+ omdat we hier op zondag logeerden was de prijs zeker gunstig
+ met koelkast en vernuftig espresso apparaat
+ op verzoek werden er gratis extra cupjes gebracht met prachtig servies
+ uitstekend personeel
+ snelle wifi
+ kluisje
+ gratis parkeren

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 6 juli 2021

zeer fijn verblijf gehad, ruime en nette kamer, goede ligging naar stad/luchthaven, ruime parking, heel lekker gegeten met voldoende keuze uit verschillende gerechten, fijne bediening aan tafel, al wat je vroeg naar de keuken toe kreeg je ook

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Angelo Carignano, Marketing van Relais Bellaria Hotel & Congressi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Dear Guest,
thank you very much for sharing your experience!
We are very proud to know your stay was perfect and you enjoied our food, hoping to have you back soon at Relais Bellaria Hotel.
Warmest regards from all our Team.

Beoordeeld op 8 november 2019

Prachtige, ruime en schone kamers. Goed verzorgde tuinen, zwembad is fantastisch aangelegd en goed onderhouden. Kortom een oase als je aan komt na een lange rit maar ook als je terug komt van je trips in de omgeving.
Ontbijt is fantastisch, ik heb zelden zo'n groot aanbod gezien van ontbijtproducten.
Dineren in het hotel is ook mogelijk maar de kaartkeuze is klein, eten is goed.

Datum van verblijf: juli 2019
AngeloCarignano, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Bellaria Hotel & Congressi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Dear Guest,
thank you for choosing Relais Bellaria Hotel for your stay in Bologna.

We are glad to read your satisfaction about our services and we will work hard to improve more and more.

We hope to host you very soon.

Best regards.