293 US$
294 US$
Gratis annuleren tot 23/09/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com294 US$
eDreams294 US$
ZenHotels.com371 US$
Beoordeeld op 8 november 2019

Prachtige, ruime en schone kamers. Goed verzorgde tuinen, zwembad is fantastisch aangelegd en goed onderhouden. Kortom een oase als je aan komt na een lange rit maar ook als je terug komt van je trips in de omgeving.
Ontbijt is fantastisch, ik heb zelden zo'n groot aanbod gezien van ontbijtproducten.
Dineren in het hotel is ook mogelijk maar de kaartkeuze is klein, eten is goed.

Datum van verblijf: juli 2019
AngeloCarignano, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Bellaria Hotel & Congressi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Dear Guest,
thank you for choosing Relais Bellaria Hotel for your stay in Bologna.

We are glad to read your satisfaction about our services and we will work hard to improve more and more.

We hope to host you very soon.

Best regards.

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Lastig om te beoordelen. Want we werden super vriendelijk ontvangen. Daarna naar de kamer, daar hadden we het idee om in een studentenkamer terecht te zijn gekomen. Een klein hokje met voor je gevoel je buren bijna in je kamer... bedden waren overigens prima en je had alles wat je nodig had. Zwembad was lekker, goed verzorgd. Vreemd dat je je bedje moet reserveren (vooral in het weekend aan te raden). Wel een mooi zwembad. Ontbijt was ok, miste wat vers fruit. Wel veel keuze, maar bordjes, bekers etc. konden wel sneller bijgevuld worden. Meisje achter de balie heeft echt een compliment verdiend. Goed Engels en ze deed alles om te zorgen dat wij een goed sushi restaurant vonden! Helaas hebben we dat niet meer tegen haar kunnen zeggen want ze werkte niet meer Toen we weggingen. Al met al een ok/gemiddeld hotel waar ik wel volgende keer bij een stedentrip naar toe zou gaan.

Datum van verblijf: juli 2018
AngeloCarignano, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Bellaria Hotel & Congressi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2018

Dear Guest,
thank you for sharing your opinion here on TripAdvisor, we will pay attention to your suggestion in order to further improve our hospitality services.

We are happy to read your general satisfaction regarding hotel amenities and our Staff.

It will be a pleasure to host you again in Bologna in the future.
Kind regards.

Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke dagen gehad. Heerlijk rustig hotel met een zwembad waar je helemaal tot rust kan komen. Vriendelijk personeel, gastvrij en goed met kinderen en een prima ontbijt met heerlijke koffie. Met de bus (op 500m) binnen 25min in Bologna. Late checkout geen enkel probleem.

Datum van verblijf: juni 2018
AngeloCarignano, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Bellaria Hotel & Congressi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2018

Dear Guest,
thank you very much for choosing our hotel.
We are very happy and glad to know that your stay was beautiful. We work very hard trying to give to all our guests a great time with us.
We appreciate that you mentioned the efficiency of our staff and the variety of our quality breakfast.
We hope to see you again for your next stay in Bologna.
A warm greeting from all the staff!

Beoordeeld op 26 oktober 2017

de kamer was prima, heerlijke douche en lekker bed. Het meest top was echter het ontbijt, met heerlijke taart en volop lekkers. Genoten! Het enige kleine minpunt was dat het zwembad, hoewel heerlijk weer, al dicht was...

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AngeloCarignano, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Bellaria Hotel & Congressi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Dear Guest,
thank you for sharing your experience at Relais Bellaria Hotel.
We are glad to know you appreciated location, breakfast, rooms and the relaxing silence of our gardens.
We hope to welcome back you next summer in order to enjoy our pool area.
Warmest regards.

Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prettig hotel met airco en mooi maar klein zwembad. Wij hadden 2 geschakelde kamers met balkon. Diner gegeten via roomservice, want t restaurant was vol, de kwaliteit was niet fantastisch. Deel van t personeel heel vriendelijk en helaas andere helft niet.

Datum van verblijf: augustus 2016
AngeloCarignano, Responsabile relazioni pubbliche van Relais Bellaria Hotel & Congressi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Dear Heidi,

thank you very much for choosing Relais Bellaria Hotel and sharing your experience!

We are glad to know that you found the location you expected!
We are sorry for the inconvenience at dinner, we are actually working on a new room-service menu, doing our best to improve the quality.

Hope to have you again here for your next stay in Bologna!

Warmest regards.