“Mooie collectie”

Geclassificeerd als nr. 42 van 347 dingen om te doen in Bologna
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk om te zien; ook als je zoals wij, geen kennis v moderne kunst hebt. Prachtig gebouw, collectie is overzichtelijk opgehangen, mooie lichtinval.
Inspirerend!

12 augustus 2016 beoordeeld

Klein, beperkt museum voor moderne kunst, collectie zonder lijn of met weinig verklarende uitleg. Ligt vrij ver buiten het stadscentrum.

8 juli 2016 beoordeeld

In het Mambo wordt sinds kortere tijd ook het Morandi museum gehuisvest. Dit deel van het museum werd door ons bezocht. De werken met de vaasjes die Morandi vanuit zijn huis in de via Fondazza bijna een leven lang schilderde zijn van een ontroerende schoonheid.

4 oktober 2015 beoordeeld

Tentoonstelling (tijdelijk, helaas) over "vrijheid". Erg mooie spanning tussen techniek als hulpmiddel, massaproductie, politieke (on)vrijheid, kunst als uitdrukkingsmiddel.

Bekijk meer beoordelingen
1 september 2015 beoordeeld

De tijdelijke tentoonstelling van Li Singsing heeft me echt aangenaam verrast. De permanente tentoonstelling lijk me meer een allegaartje van moderne en hedendaagse kunst. De tijdelijke expositie alleen al was de moeite waard. Ook aangenaam om tijdens de warme zomermaanden wat verkoeling te hebben, haha

Reizigers die MAMbo - Museo d'Arte Moderna di Bologna bekeken, bekeken ook

Bologna, Province of Bologna

In MAMbo - Museo d'Arte Moderna di Bologna geweest? Deel je ervaringen!