“Heerlijke ragù”

Keukens: Italiaans, Bar, Café, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Santo Stefano
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten in een leuk straatje van Bologna. De service was uitstekend en het eten was zeer lekker. Persoonlijk de traditionele ragù gegeten (spaghetti bolognese), zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021

6 oktober 2018 beoordeeld

Rosarosso is een bistro middenin het bekende "eetkwartier" van Bologna. De lusters vallen fel op in het interieur. We kozen een tagliatelle fungi en strecciatone. Gewoonweg lekker... Bediening was vriendelijk en correct. De sfeer is gezellig, iedereen leek tevreden. Mooie prijs-kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2018
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier meer per toeval terecht. Eigenlijk wilden wij alleen maar een aperitivo drinken, echter zag het eten van de buren er waanzinnig lekker uit, dus zijn wij maar blijven hangen. De gerechten zijn vrij eenvoudig maar heel klassiek en ze smaken heerlijk. De Tagliatelle met Bolognesesaus (Ragu) is zeker een aanrader. Ook de Black Angus Steak was super. De bediening was heel vriendelijk en attent en de wijn was fijn!

Datum van bezoek: mei 2018
12 december 2016 beoordeeld

nadat we besteld hadden duurde het enorm lang voordat de ober met onze drankjes kwam, helaas, vergissing , hij kwam met 3 cocktails terwijl wij 1 cocktail en 2 bier besteld hadden... Ober was ervan overtuigd dat wij 3 cocktails besteld hadden en hield aanvankelijk zijn poot stijf. Heel onaangenaam, uiteindelijk wilde hij toch 2 bier voor ons halen, maar het leek wel alsof dat bier nog gebrouwen moest worden, zo lang hebben we moeten wachten, na dit rondje wilden we zo snel mogelijk naar een leuk terras. Op de rekening stond € 6 voor servizio, in een restaurant misschien gebruikelijk, maar alleen voor een drankje hebben wij dit nog nooit meegemaakt..... Er zijn gelukkig heel veel wél leuke adressen in Bologna, maar voor ons Rosarose nooit meer, met een grote boog omheen lopen!!

Datum van bezoek: december 2016
6 juli 2016 beoordeeld

Mooi terras in een gezellig drukke straat, hier geniet je van een apperitief, Apperol Spritz voor 5 euro maar je krijgt er wat hapjes en een leuke plank met zaden en nootjes bij om te knabbelen

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Rosarose - Bistrot Bolognese bekeken, bekeken ook

Bologna, Province of Bologna

In Rosarose - Bistrot Bolognese geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.