17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar de Marche hier overnacht; ook diner en ontbijt gedaan. Vriendelijk personeel, mooie kamer,goed sanitair, genoeg handdoeken. Koelkastje, tv, WiFi: kortom heel tevreden. Dinerkaart eenvoudig maar genoeg keuze, lekker gegeten! Ontbijt was goed voorzien. Kortom heel tevreden en komen zeker terug.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
17 mei 2017 beoordeeld

goede kamer met ruime badkamer.
kan hier en daar een likje verf gebruiken.
ontbijt is heel goed, met niet enkel de typisch Italiaanse zoetigheden.
ligging is prima om Bologna te bezoeken, buslijn 25 stop vlak voor het hotel en brengt je pal in het centrum (en terug).
prima uitvalsbasis om de streek te verkennen.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
3 december 2015 beoordeeld

Op doorreis naar Rome hier 2 nachten verbleven om Bologna te bekijken. Hotel prima met uitgebreid italiaans ontbijtbuffet. 1e avond hier ook gegeten.
Bus naar centrum Bologna stopt voor het hotel. Bij receptie stadsplattegrond en info verkrijgbaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamertip: Gratis parkeren op eigen terrein.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
27 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden , hier komen we terug.
Prijs kwaliteit dik in orde.

Het hotel was beter dan verwacht.
Ideaal als doorreis naar het zuiden.

Bed lag zeer goed.
Parking voor de deur.

Het ontbijt was uitgebreid en voor ons genoeg keuze.

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
28 juli 2013 beoordeeld

Goede ontvangst, aardig behulpzaam personeel. Hotelkamer perfect, ontbijt heel erg goed. Wij zaten daar voor de laatste nacht van onze vakantie. We vlogen vanaf BLQ. Op 6 km afstand. Geweldig ontbijt buffet. Zie je zelden. We hebben in dit geval ook in het Hotel van het Diner genoten. Was ook goed. Bus naar het centrum stopt voor de deur. Heel handig. 1,50 p.p per rit te betalen in de bus (automaat). spaart je een hoop geld en stress uit. Dit alles voor een heel gunstige prijs per nacht. oh ja gratis parkeren voor het Hotel.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner