4 personen bekijken dit hotel
Hotels.com107 US$
Priceline96 US$
eDreams96 US$
Beoordeeld op 1 september 2020 via mobiele applicatie

Waren hier 1 nacht op doorreis. Receptie/onthaal kon vriendelijker was niet zoals het hoort. Kamer was netjes en proper. Eigen parking wat een pluspunt is. Mooi zwembad en alle publieke ruimtes zijn ook zeer goed onderhouden, imposant hotel. De prijs in verhouding de kwaliteit is zeker top. Het dinner was super lekker, een echte verwennerij, niet goedkoop maar de moeite zeker waard. Buiten de receptie was het personeel overal hartelijk en vriendelijk. Ontbijt was ok. Een aanrader. Covid maatregelen werden goed toegepast.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 17 augustus 2020 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel,schone kamers en leuk zwembad met ruime zonneweide.restaurant van het hotel heeft een uitstekende keuken die zeker de moeite waard is om te bezoeken als je in bologna verblijft.zeer professionele en uiterst vriendelijke bediening, 100 punten.zeer aangenaam verblijf,ik kom hier zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

1 woord: top! Als ik nog eens naar Bologna ga, ga ik zeker terug naar dit hotel en raad het iedereen aan. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en alles is schoon. Goed ontbijt en binnen 15 min ben je met de auto in het centrum. Minpuntje is dat de handdoeken bij het zwembad €2 per dag kosten, dus neem een badhanddoek mee. Ook is de lunch in het hotel zeer matig met €8 voor een kale salade. Verder is er voldoende parkeergelegenheid, spreekt het personeel goed Engels en zijn ze bereid je te voorzien van informatie over Bologna en parkeergelegenheden of fietsenverhuur.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 oktober 2019 via mobiele applicatie

Verzorgde kamer met minibar, uitgebreid en zeer lekker ontbijt met voldoende variatie, vriendelijk personeel. Ruime en gratis parking beschikbaar. De kamers zijn proper, rustig gelegen en hebben alle comfort.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 17 september 2019 via mobiele applicatie

De receptie wordt bemand door, stuk voor stuk, onvriendelijke mannen. Ze zijn beleefd maar ongeïnteresseerd en er kan ook geen lachje vanaf. De vraag of we een goede reis hadden gehad of ons verblijf goed was geweest, werd niet gesteld.

Het overige personeel, ook in het restaurant, was een stuk vriendelijker. De ontbijtdames waren uitermate goedlachs en vriendelijk.

De kamers zijn schoon maar niet echt groot en de bedden slapen vrij hard. Wakker geworden met pijnlijke rug en heupen. Met het raam open slapen ging niet vanwege de luidruchtige gasten die in de tuin stonden.

De badkamer is vrij klein met een toilet, bidet en inloopdouche, maar er is wel genoeg ruimte voor je toiletspullen. Dagelijks werden de toiletartikelen en andere artikelen aangevuld. Aandachtspunten zijn de afvoerputjes van de wasbak en de douche, die liepen niet goed door. En ook deugde het spoelsysteem van het toilet niet. Hij bleef juist weer doorlopen.

We hadden elke dag een schoon bed. Het schoonmaken kostte echter veel tijd, het meisje was dik drie kwartier met onze kamer bezig geweest. Hij was wel goed schoon.

Dit is een bijzonder mooi hotel en een uitgelezen plek om je bruiloft te vieren. Dat gebeurde dan ook alle dagen inclusief met vuurwerk ‘s avonds. Op een gegeven moment heb je dat wel gehad en wil je gewoon op tijd gaan slapen. De feestjes werden voornamelijk bij het zwembad gehouden waardoor je je in badkleding niet echt op je gemak voelde. Sowieso was de kledingstijl van de (zakelijke) gasten imponerend. Er werden dan ook Ferrari’s voor de deur geparkeerd.

De parkeerplaats was elke dag vol. Er is maar een invalidenparkeerplaats.

We hebben overigens van het restaurant gebruik gemaakt en dat beviel ons goed.

Voor de doel van onze reis, is het geen goede keuze geweest om hier te verblijven. Voor een nachtje is het wel goed maar niet voor vier nachten.

Datum van verblijf: september 2019