Beoordeeld op 27 juni 2018

Onderweg terug vn vakantie zijn wij een nachtje in Bologna geweest voor een bezoek aan FICO en hebben in het Savoia Regency Hotel gelogeerd. Wij hadden de zilveren suite die erg groot is en van alle gemakken voorzien tot en met een jacuzzi op het balkon. Veel aandacht voor details en super schoon. Het ontbijt was ook erg goed. Wij weten waar wij naar toe moeten als wij weer eens in Bologna zijn.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Nette ruime kamers, uitgebreid ontbijt buffet.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Voortreffelijk en betaalbaar a la carte restaurant.
Heerlijk verkoelend zwembad.
OV voor de deur of 150m lopen maar taxi zijn redelijk geprijsd.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 9 januari 2018

Fijn hotel. Afgelopen zomer genoten van het buitenbad. Nu de eerste week van januari genoten. Weer superlekker gegeten in hotelrestaurant Garganelli.
Ligt rustig in een buitenwijk. Er gaan 2 buslijnen 20 en 35 frequent naar het centrum (ca. 20 minuten).

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, overnacht voor doorreis naar Toscane.
Restaurant is uitmuntend , personeel uitermate vriendelijk personeel.
Bij aankomst en vertrek eerst nog gezwommen met het gezin
Heerlijk ontbijt zeer uitgebreid
Tweede keer voor ons maar we komen zeker terug !

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017

het hotel ligt aan de rand van de stad een heeft een mooie grote tuin. Het ontbijt is ok zonder meer. De kamers zijn netjes en verzorgd doch niet groot. Het personeel is vriendelijk. Het restaurant is goed en niet overdreven duur.

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken