Atie v

Hotel wat ik erg kan aanbevelen

Beoordeling van Savhotel
5,0 van 5 bollen29 jul 2023 beoordeeld
Erg goed hotel net iets buiten centrum Bologna.
Mooie grote kamers
Super goed verzorgd ontbijt buffet
Aardig personeel
Parkeer garage onder hotel € 10 per nacht
Bus vlak voor de deur naar binnen stad Bologna
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Erg goed hotel voor een trip naar Bologna of doorreis . Beter voor auto reizigers dan zonder...
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 aug 2023
Beste gast,
Bedankt voor je feedback!

Het vervult ons met vreugde om te voelen dat uw verblijf bij ons voldoet aan de strikte kwaliteitsnormen die we hebben en dat de ster van ons u in staat heeft gesteld om volledig de beste ervaring te beleven mogelijk in onze prachtige stad!

We danken u oneindig voor uw kwaliteitslijst die u heeft voorgesteld, vooral met betrekking tot de ontbijtservice die altijd geliefd is geweest bij al onze gasten.

Hartelijk dank ook voor het hebben van onze medewerkers die zich altijd hebben ingezet om ervoor te zorgen dat al onze gasten alle comfort en ontspanning kunnen hebben.

Ik hoop je echt weer te kunnen ontvangen in ons hotel,

• eDreams
1.7 km van Savhotel
Meer hotels in Bologna bekijken
Beoordeeld op 29 juli 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel geboekt op doorreis naar de Adriatische kust. Mooi hotel met zeer uitgebreid ontbijt. Lekker restaurantje Osteria Papa Re op loopafstand. Dit was onze 2e keer dat we hier verbleven. Zeer mooie kamers met grote bedden. Zou hier zo weer naar toe gaan.

Datum van verblijf: juli 2023
Front Office Savhotel, Servizi per gli ospiti/front office van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2023

Beste gast,
Bedankt voor je feedback!

We zijn verheugd te horen dat het niet uw eerste verblijf in ons hotel was en dat u besloot terug te keren en dat u opnieuw de gelegenheid had kunnen krijgen om alles te verkennen culinaire uitgestrektheid die onze prachtige stad biedt.

We stellen het ook op prijs dat onze kamers door u zijn gewaardeerd en u comfortabel en sereen hebben laten slapen.

Ik hoop je echt weer te kunnen ontvangen in ons hotel,

Hartelijk

Simone
Front Desk Dept.

Beoordeeld op 9 mei 2023

Geweldig hotel vlakbij vliegveld en snelwegen om eventueel vlot de stad uit te gaan met de auto. We waren nog maar net op de kamer en werden al gebeld of alles oké was. We hadden per ongeluk vergeten om te boeken inclusief ontbijt, maar het was geen probleem om voor slechts €9,- pp bij te boeken. Het ontbijt was geweldig luxe voor dat bedrag! Kamers zijn heel netjes met prima badkamer met ligbad. Koelkasten en kluis. We zijn er 5 nachten geweest en kunnen het iedereen aanraden👍👌

Datum van verblijf: mei 2023
Front Office Savhotel, Servizi per gli ospiti/front office van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2023

Bedankt voor je mening.

We wilden haar in het bijzonder onze vreugde laten weten door te zien dat uw verblijf bij ons is aangepast aan onze normen en canons die we elke dag nastreven te respecteren.

We zijn verheugd te weten dat de vriendelijkheid van onze medewerkers werd gewaardeerd en dat onze ontbijtservice tijdens uw verblijf meer dan uitstekend bleek te zijn.

We richten ons elke dag op de zorg en behoefte van onze klanten, zodat iedereen een comfortabel verblijf kan hebben.

Staat u mij toe u hartelijk te begroeten door al het personeel van onze structuur,

Simone - Front Desk Dept.

Beoordeeld op 31 oktober 2022

We hebben genoten van ons verblijf in het Savhotel. Roberto van de receptie was fantastisch. Hij was heel vriendelijk en behulpzaam. We voelden de Italiaanse gastvrijheid. We hebben een upgrade en welkomstdrankjes gekregen, omdat ik jarig was. Super lief en attent. Naast de vriendelijke staff is het hotel zelf ook goed. Het hotel heeft een jacuzzi op de bovenste verdieping. De kamers zijn ruim, schoon en mooi ingericht. Op 2 minuten loopafstand heb je een winkelcentrum met onder andere een supermarkt en een drogist. Heel handig. Het hotel ligt op 15 minuten loopafstand van het treinstation. En 20 minuutjes van het centrum. Ik kan iedereen dit hotel aanbevelen.

Kamertip: Neem je badkleding mee voor de jacuzzi.
Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 12 oktober 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, super schoon en erg vriendelijk personeel, goed ontbijt! Ik zou het zeker aanbevelen. Bologna stad is wel 30 min lopen, maar ook met een taxi goed te doen en betaal je ongeveer per rit 10e. Wij hebben regelmatig gelopen, daar was het weer ook prima voor. Wij hebben ons ook geen 1x onveilig gevoeld met het lopen (ook niet als het donker was) Rustige buurt.

Datum van verblijf: oktober 2022
Front Office Savhotel, Servizi per gli ospiti/front office van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2022

Dear Robin,
thank you for the time spent to give us your precious feedback!

We are glad you had a pleasant stay at Savhotel and that you appreciated our staff kindness and professionalism. This is one of our strenght, as well as our rich breakfast buffet.

Our location allows you to relax in a quiet area while remaining just a few kilometres from the centre: we are pleased you also liked this aspect.

We hope to have you as our guest once again!

Best regards,

Chiara - Front Office Dept.

Beoordeeld op 3 juli 2022 via mobiele applicatie

Heel aangenaam hotel. Check-in verliep heel makkelijk en snel. Er word gevraagt of je meteen betaal of als je verblijf erop zit. Zowel voor drank en eten beiden mogelijk. Je krijgt gelijk de vraag of je een map wil hebben en hoe je in het centrum geraakt. Er zijn fietsen die je gratis kan gebruiken, sleutel dient wel elke dag terug gebracht te worden en dit is een nadeel want de fietsen zijn beperkt. Per fiets is het een 15min naar het centrum, te voet reken je iets minder dan het dubbel. Te doen maar door het warme weer zeker niet aangenaam. Alles is zeer proper, personeel is heel vriendelijk. Zeker een aanrader prijs/kwaliteit! Wij hebben het idee gegeven om meer fietsen aan te schaffen, een mandje op de fiets te installeren en een menukaart op het dakterras te leggen( je kan bellen en dan komen ze brengen maar er ligt of bij ons toch geen menukaart).

Datum van verblijf: juli 2022