2 personen bekijken dit hotel
86 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
93 US$
FindHotel
75 US$
Priceline86 US$
Hotels.com93 US$
Hurb98 US$
Beoordeeld op 21 januari 2020 via mobiele applicatie

Goed hotel, goede service, goede ligging, lekker en uitgebreid keuze ontbijt. Kamer ruim, alle voorzieningen. Goede toelichting betreffende bologna. Dus we komen terug. Parking was
Niet voorzien in de prijszetting van 140 euro, tasse di soggiorno was bijbetalen, 6 euro.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 januari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is goed gelegen en vlot bereikbaar, op kwartiertje rijden van het oude stadscentrum. De kamers zijn proper, modern en voorzien van alle comfort. Het ontbijt is uitgebreid en er is een ruim aanbod. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Savhotel, Front Desk Dept. van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Dear guest,
thank you so much for your nice review!

We are glad you appreciated your stay with us and the services included in our rooms!

We hope to see you soon,
Best regards,
Francesca
Front Desk Dept.

Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ruime kamer, schone badkamer, uiterst vriendelijk personeel. Er is privé parkeergarage onder het hotel, handig voor de huurauto. Ontbijt uitgebreid en ze maken graag een goede cappuccino of espresso voor je.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotelkamer was netjes en ruim, uitzicht op de achterkant is niks bijzonders. Je kijkt uit op gebouwen. Douche is ruim. Ontbijt is uitgebreid en goed. Afstand tot centrum. Ca 25 min lopen. Diner gehad in het hotel. Dit was niet goed. Smakeloos. Niet aan te raden om hier te gaan dineren.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel met een goede prijskwaliteitsverhouding (wij hadden wat korting geloof ik: 73 pkpn). Lekker bed en prima douche al hadden wij wel een wat recenter opgeknapte kamer. Goed ontbijtbuffet met o.a. lekker bruin brood en vers fruit. Heb het wel beter gezien maar zeker voor Italiaanse begrippen gewoon goed. Geen verse jus d’orange. Fietsen zijn gratis bij hotel (fijn!) maar niet altijd beschikbaar en je kunt ook niet reserveren. Is echt wel wat ver lopen naar centrum. Eerste keer prima; daarna wil je graag een fiets.. Tip Bologna: ga eerst naar de Tourist center in het centrum. Daar heb je echt leuke en goede tips die je verblijf daar prettiger maken (waaronder rondleiding gids en toegangspas voor alle musea).

Datum van verblijf: augustus 2019
Savhotel, Assistant Front Office Manager van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Dear Guest,
Thank you very much for choosing our Hotel for your needs in Bologna and thank you very much for your excellent review, we are happy you enjoyed your stay here!

We hope to see you again here at Savhotel next time!
And remember to book directly with the hotel in order to enjoy more exclusive benefits!

Roberto Zamboni Front Office