Hotel Website
93 US$
Travelocity
Hurb102 US$
Beoordeeld op 21 januari 2020 via mobiele applicatie

Het hotel is goed gelegen en vlot bereikbaar, op kwartiertje rijden van het oude stadscentrum. De kamers zijn proper, modern en voorzien van alle comfort. Het ontbijt is uitgebreid en er is een ruim aanbod. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Savhotel, Front Desk Dept. van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Dear guest,
thank you so much for your nice review!

We are glad you appreciated your stay with us and the services included in our rooms!

We hope to see you soon,
Best regards,
Francesca
Front Desk Dept.

Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Ruime kamer, schone badkamer, uiterst vriendelijk personeel. Er is privé parkeergarage onder het hotel, handig voor de huurauto. Ontbijt uitgebreid en ze maken graag een goede cappuccino of espresso voor je.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotelkamer was netjes en ruim, uitzicht op de achterkant is niks bijzonders. Je kijkt uit op gebouwen. Douche is ruim. Ontbijt is uitgebreid en goed. Afstand tot centrum. Ca 25 min lopen. Diner gehad in het hotel. Dit was niet goed. Smakeloos. Niet aan te raden om hier te gaan dineren.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel met een goede prijskwaliteitsverhouding (wij hadden wat korting geloof ik: 73 pkpn). Lekker bed en prima douche al hadden wij wel een wat recenter opgeknapte kamer. Goed ontbijtbuffet met o.a. lekker bruin brood en vers fruit. Heb het wel beter gezien maar zeker voor Italiaanse begrippen gewoon goed. Geen verse jus d’orange. Fietsen zijn gratis bij hotel (fijn!) maar niet altijd beschikbaar en je kunt ook niet reserveren. Is echt wel wat ver lopen naar centrum. Eerste keer prima; daarna wil je graag een fiets.. Tip Bologna: ga eerst naar de Tourist center in het centrum. Daar heb je echt leuke en goede tips die je verblijf daar prettiger maken (waaronder rondleiding gids en toegangspas voor alle musea).

Datum van verblijf: augustus 2019
Savhotel, Assistant Front Office Manager van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Dear Guest,
Thank you very much for choosing our Hotel for your needs in Bologna and thank you very much for your excellent review, we are happy you enjoyed your stay here!

We hope to see you again here at Savhotel next time!
And remember to book directly with the hotel in order to enjoy more exclusive benefits!

Roberto Zamboni Front Office

Beoordeeld op 4 juli 2019 via mobiele applicatie

Hebben onze honeymoon in Bologna
en Savhotel gevierd. Kregen gratis upgrade naar deluxe room. Toen we incheckten, bleek daarbij alles uit de minibar ook inbegrepen. Zeer mooie en verzorgde kamer, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. De gratis fietsen die ter beschikking staan, zijn zeer handig want centrum is kleine 3km. verderop. Wel best vooraf remmen en banden checken. Die van mijn vrouw was niet in beste staat z'n remde amper. Verder perfect ! 1x in restaurant van het hotel gegeten en waren ook daarvan aangenaam verrast van de prijs-kwaliteit.

Datum van verblijf: juli 2019
Savhotel, Front Office Dept. van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Dear Guest,

It brings us great joy to hear you chose to pass your Honeymoon at our hotel! We hope we were able to make it a truly special experience for you both.

Thank you for your feedback regarding the bicycles. We sincerely apologize and we will make sure that such inconveniences will not occur again in the future.

Very Best Regards,

Veronika