5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terugreis naar Nederland een dagje Bologna. Savhotel een ideale uitvalbasis. Mooie kamers, vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijt. De dag van aankomst in het hotelrestaurant gegeten. Ook zeer lekker en normaal geprijsd.
Aanrader dus.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Savhotel, Assistant Front Office Manager van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Dear Marcel,
thank you for you excellent review, we are very happy you enjoyed your stop in Bologna on your way home!

We are glad you appreciated hotels location, near the main highways coming with a car but still 15min walking from Central Train Station and in a quiet residential area.
We are also pleased to know you had the chance to eat in our restaurant, open every day from 7pm to 10.30pm and serving both traditional food of the region together with italian cuisine.

We hope to be able to welcome you back soon at Savhotel for your next trip!

Kind regards

Assistant Front Office Manager

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een nacht geslapen, op doorreis naar Le Marche. Het is een fijn hotel. Comfortabel, schoon. Vriendelijk personeel en lekker eten (ontbijt en diner in het hotel genuttigd). Zeker een aanrader!

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Savhotel, Assistant Front Office Manager van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2018

Dear Ellen,
thank you for sharing your short experience with the Tripadvisor community.
We are very happy you enjoyed your stop here, especially thanks to the kindness of the staff members together with food quality both during breakfast and dinner.

Hope to see you again soon at Savhotel!

Best regards

Assistant Front Office Manager

10 juni 2018 beoordeeld

SavHotel is een prima hotel net buiten het centrum van Bologna. Dankzij de fiets is het centrum goed bereikbaar. Het hotel is schoon, ontbijt prima, bedden heerlijk: alles wat je zoekt voor een slaapplek. SavHotel zit niet in een historisch gebouw, dus als je dat zoekt dan ben je hier aan het verkeerde adres. Wij kwamen midden in de nacht aan en werden gelukkig na een aantal keren op de bel te hebben gedrukt binnen gelaten.
Op het hotel is helemaal niets op aan te merken. Hotelpersoneel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Verbleef: juni 2018
Savhotel, Front Desk van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2018

Dear Guest,
thank you for this great review!
We are glad that you appreciated the hotel cleanliness, rooms and services like the free bike rental service.
Maybe next time we can recommend you to try also our restaurant NeroArancio, open everyday from 07:00pm to 10:30pm.

We hope to see you again soon here at Savhotel.

Kind regards

Davide
Front Desk

21 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie nachten in het savhotel verbleven samen met mijn vriend. Heel vriendelijk personeel, staan altijd klaar voor vragen. Kamer heel proper en werd dagelijks netjes gepoetst. Ontbijt ook zeer uitgebreid en lekker! Het hotel ligt ongeveer 3 km van het centrum van Bologna, maar met de fiets of bus ben je direct daar! Fietsen gratis te huren via het hotel en bushalte tegenover het hotel ;-)

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Savhotel, Front Desk van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 maart 2018

Geachte gast,
heel erg bedankt voor de beoordeling!
We zijn blij om te lezen dat hij de structuur en de diensten op prijs stelde.

We hopen je weer hier te hebben in het Savhotel.

Met vriendelijke groet

Davide
Front Desk

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier drie nachten geweest. De kamers zijn rustig. Je kunt er lekker slapen. De badkamer is goed. Het ontbijt heel goed, ruime keuze. Het personeel is vriendelijk. Kortom: heel fijn hotel. We kunnen het aanbevelen.

Verbleef: juli 2017
Savhotel, Assistant Front Office Manager van Savhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2017

Dear Mariekeknoors,

Thank you so much for your review, it means a great deal to all of us!

We really appreciate your words about the hotel services, specially the breakfast, inroom comfort and our staff always attentive to customer needs and satisfaction.

We hope to welcome you back soon for your next trip to Bologna!

Best regards,

Front-Office Dept.