70 US$
eDreams59 US$
Agoda.com59 US$
getaroom.com88 US$
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Hotel is een prima hotel voor een tussenstop en een korte citytrip. Je bent snel met de auto in het centrum en ook gaat er een shuttlebus van het hotel van/naar het centrum.
prijs-/kwaliteitverhouding is goed. Avondeten zou ik niet aanbevelen. Ontbijt is voldoende.

Datum van verblijf: augustus 2017
BLQFA, Front Office Manager van Holiday Inn Bologna - Fiera, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Thank you very much for the review on our hotel. I like to know that his stay in our facility was of his own liking.
We appreciate your comments and we will pass them to our team so we can continue to improve our services.
We look forward to welcoming you again in the future in order to offer you a better experience.

Regards,
Edoardo C.
Front Office Manager

Beoordeeld op 18 augustus 2016

We boekten 2 communicerende kamers waarvan één aangepast was voor mindervaliden (gelijkvloers). De kamers waren voldoende ruim, ingericht in de herkenbare stijl van de Holiday Inn Express-keten ... proper zonder veel franjes. De aangepaste kamer voldeed prima aan mijn noden als rolstoelgebruiker ... misschien een iets te laag bed? Het enige wat er ontbrak is een koelkast ... dat wist ik op voorhand, maar als doorreizende toerist is het wél handig als je 's morgens enkele flesjes eigen gekoelde drank kan meenemen. Ach ... details.

Het ontbijt was standaard, lekker en voldoende maar eens 9u30 was het rommelig en lag de vloer er vuil bij. Ok, dit hangt af van het fatsoen van de gasten, maar tijdens het ontbijt deed het personeel hier niet veel aan ... opruimen en kuisen was voor ná het ontbijt.

Personeel was vriendelijk en perfect Engelstalig.

Datum van verblijf: juli 2016
BLQFA, Front Office Manager van Holiday Inn Bologna - Fiera, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling op onze hotel. Ik ben blij om te weten dat uw verblijf in ons hotel was naar zijn zin. Ons personeel is trots op, dus we stellen uw mening. Wij hopen dat u ons opnieuw bezoeken.

Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Met 50 euro voor een tweepersoonskamer met ontbijt gratis wifi en gratis parkeren, klopt de prijs/kwaliteit verhouding. Kamers zijn compleet met goede bedden, goede douche, kleine flatscreen en airco. Wel zijn de kamers gehorig. Restaurant en ontbijtruimte is erg eenvoudig en wat ongezellig ingericht. Ontbijt voldoet net. Kwaliteit van het eten is op de grens. Personeel is behulpzaam.

Datum van verblijf: juli 2016

Beoordeeld op 12 juni 2016

Dit hotel had onze dochter uitgekozen omdat dit vlak bij het vliegveld ligt en zij voor 54 euro incl. Ontbijt een prachtige grote familiekamer kreeg voor haar gezin met man en drie kleine kinderen. Het ontbijt was matig, maar het avond eten best redelijk.

Kamertip: Cor older couples choose a room near the elevator!
Datum van verblijf: juni 2016
BLQFA, Front Office Manager van Holiday Inn Bologna - Fiera, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Beoordeeld op 3 mei 2016

Holiday Inn Express Bologna Fiera is een goed hotel, maar het ligt wel wat excentrisch. Op 300 m stopt de bus die op weekdagen toto 20.00 uur frequent rijdt en je in een half uur naar het station brengt. Op zaterdag rijdt de bus tot 14.00 uur, 's zondags en op feestdagen geen dienst. Wie geen auto heeft is dan op de taxi aangewezen. de kamers zijn niet echt ruim, maar wel prima schoon. Het restaurant biedt naast ene goed uitgebreid ontbijt ook lunch en diner mogelijkheden. Gezien de locatie van het hotel is dat een prima voorziening, al is het niveau van de maaltijden wel wisselend. De medewerkers van de receptie zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Dichtbij het hotel is een winkelcentrum met o.a. een grote supermarkt. Het hotel zelf ziet er aan de buitenkant mooi uit, in de gangen en de kamer wordt duidelijk dat een restyling nuttig zou zijn. We hebben hier een prettig verblijf gehad nadat we er ook vorig jaar logeerden.

Datum van verblijf: april 2016
BLQFA, Front Office Manager van Holiday Inn Bologna - Fiera, an IHG hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2016

Dank u voor ons te laten weten. Onze excuses voor het eventuele ongemak geconfronteerd tijdens zijn verblijf gezien het feit dat dit is niet onze gebruikelijke standaard. We verwijzen zijn commentaar op onze medewerkers en het maken van de noodzakelijke veranderingen. Wij hopen dat u ervoor kiest om weer bij ons blijven, zodat we onze ware niveau van dienstverlening kan laten zien.