64 US$
Hotels.com62 US$
eDreams64 US$
Priceline68 US$
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Waren hier twee nachten met onze caravan op doorreis naar het zuiden. De plaatsen zijn erg klein en het probleem zijn die hoge stoepranden, vooral op hoeken waar je langs moet. Kleiner en nauwer kan nauwelijks. Het gebied om de camping viel zwaar tegen, alom verpaupering met bijbehorende ellende. Nee, hier zien ze ons nooit meer terug.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier op doorreis en voor een bezoek aan Bologna. We hebben maken regelmatig gebruik van een stadscamping en deze is uitstekend. Schoon sanitair en voor de liefhebbers een groot zwembad. Er is een busaansluiting naar de stad. Enige probleem is muggen! Aanrader op doorreis of voor een bezoek aan Bologna.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven op doorreis van Rome naar Slovenië.

Dichtbij Bologna, mooie stad
Vrije plaatskeuze
Afvalscheiding en voldoende prullenbakken op terrein
Ferarri museum (Maranello) op 1 uur afstand
Klein, maar net zwembad

Zeer veel muggen, niet gevoelig voor DEET
Broodjes zeer duur (€1,- p.s), wij kregen 2 aangebrande broodjes in de zak, bij reclamatie werd verteld dat er geen andere waren. Uiteindelijk geld terug.

Tip:
Lidl op 1,9 km met heerlijke verse broodjes
Ferarri museum in Maranello

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017 via mobiele applicatie

Ik en men partner zijn hier geweest voor 2 dagen en een nacht. Bungalow was in orde maar vuile keuken, deze lag vol met gevleugelde mieren. Zwembad maar open tot 19 u . Eten was lekker maar weinig en duur.we moesten ook lang wachten op de rekening. Pizzeria,maar maakt alleen pizza van vrijdag tot zondag .
Geen beleving rond de camping.
Zeer jammer.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 17 juni 2017

16 Mei 2017
Een forse camping met veel huisjes en stacaravans.
De kampeerplekken zijn klein. Maximaal 4*7. Als je je tent op het plekje hebt opgezet, is er nauwelijks ruimte voor de auto of een zitje.
Je moet een campingcarnet, rijbewijs of paspoort voor de duur van je verblijf afgeven. Ook als je vooruit wilt betalen moet je toch een id afgeven.
Er is een redelijk niet goedkoop restaurant op de camping.
Sanitair is ruim en schoon.
De WiFi is goed over de hele camping, je krijgt een kwartiertje gratis WiFi.
Geen camping voor een langdurig verblijf, maar wel erg geschikt voor een bezoek aan Bologna.

Denk er aan om een kampeercarnet bij je te hebben, anders nemen ze je paspoort of rijbewijs in, gedurende je gehelen verblijf!
Ik heb 10 keer gekampeerd dit jaar in Italië, alleen deze camping vindt het nodig om een identiteitsbewijs in te nemen!

Kamertip: Goede busdienst naar Bologna.
Datum van verblijf: mei 2017