291 US$
Booking.com291 US$
eDreams291 US$
Priceline248 US$
Beoordeeld op 15 juli 2019

Hotel, net gelegen aan de buitenrand van het oude stadsgedeelte is eerder op zakelijke overnachtingen gebaseerd. Toeristen kunnen via het openbaar vervoer, taxidienst of wandelend op een snelle manier in het oude stadscentrum zijn. Wens je al wandelend naar het stadscentrum te gaan dan ben je één half uurtje onderweg. Afstand is ongeveer 2 km.

Ontvangst was commercieel vriendelijk maar het beloofde welkomgeschenk (boeking gedaan met Bongo bon) was bij aankomst was niet voorradig. Pas de tweede dag hebben we het geschenk gekregen… een stadsplan met een toeristische brochure van horeca en handelszaken in Bologna. Ons inziens is dit geen “welkomgeschenk” maar promotiemateriaal dat we al hadden van de toeristische dienst Bologna.

Minpunt: handdoeken waren maar voorzien voor 1 persoon. Iedere keer moesten we aan de receptie een extra handdoek gaan vragen. Kamerservice is met ander woorden bedenkelijk, niet attentvol, ondermaats, slechte communicatie...
Tevens is het gezelschap van schimmel in douche niet aantrekkelijk om je dag te starten of af te ronden.

Het aanbod van het ontbijt was in orde. Ruime keuze.
Hier dineren is geen aanrader, maaltijden zijn reeds bereid en worden op het moment van consumptie even opgewarmd. Zo was onze smaakervaring toch.

Kort samengevat, voor wie hier wil overnachten in Una Hotel moet je je verstand een beetje op nul zetten.

Datum van verblijf: juni 2019
Una Hotel B, Manager van UNAHOTELS Bologna Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Dear Guest,

we thank you for reviewing our hotel.
We apologize for what it did not meet your expectations, altough, after 8 months, we have no chance to verify what you pointed out.
Anyway, we promptly shared your issues with our team, as further precious inputs to improve our service.

With best regards,

Beoordeeld op 29 juni 2019

Het hotel ligt schuin tegenover het centraal station, dus als je aankomt met de shuttlebus van het vliegveld en/of de trein ben je er zo. Het centrum en de meeste bezienswaardigheden zijn toch wel 15 - 20 minuten lopen, dus ik zou dit hotel als zijnde 'buiten het centrum' classificeren.

Mijn kamer was ruim en schoon. Er was een ligbad en een minibar/koelkast. Er was keus uit diverse kussens en het bed sliep lekker. Ik heb geen last gehad van de drukke hoofdstraat die langs het hotel loopt.

De kamernummering is overigens wel apart: die is in de vloer voor de deur aangebracht.

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Una Hotel B, Direttore van UNAHOTELS Bologna Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Dear Guest,
we would like to thank you for taking time to review our structure. This will help us to monitor the quality of our services.
We are pleased to see that you have a favorable opinion of our Hotel and that we have managed to satisfy all your needs. This is very rewarding and gives us an incentive to go on improving our services.
Hoping to welcome you again soon as our guest,
Michele Testa
Hotel Manager

Beoordeeld op 30 april 2019

Dit moderne hotel ligt op een fantastische lokatie op loopafstand van het centrum, binnen 15 mins lopen ben je bij het centrum. Veilig, prettig. Modern, superschoon, prettig personeel, lekkere croissantjes, super goede koffie. Ik heb een taxi genomen vanaf de airport want we waren met z'n 3tjes. 20 euro. Op weg naar huis de avond ervoor de taxi besteld via de receptie en netjes om 8:10 stond de taxi er weer. Stipt op tijd. Man in pak, heel netjes. De bus naar FICO Eataly vind je in de straat en brengt je tot pal voor de deur weer bij het hotel. Op zich prima bed, schone badkamer met toiletspulletjes. Er is roomservice (niet geprobeerd). Fohntje, brandkastje etc. Aanrader. Volgende keer boek ik dit hotel weer. Personeel spreekt ook Engels indien je dit nodig hebt. En ze zijn super aardig, professioneel en behulpzaam aan de balie. Echt top.

Kamertip: Ik zat in kamer 513, lekker rustig, NIET aan de kant van de weg en station.
Datum van verblijf: april 2019
Una Hotel B, Reception van UNAHOTELS Bologna Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2019

Dear Lucia,

First of all, thank you for your super Review!

We are all delighted to hear your lovely comments about the hotel, and we hope to see you again soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Kwamen met trein aan vanwege reis elders in Italie.
Hotel ligt tegenover station, en slechts 15 min. lopen ben je in hartje centrum van Bologna.
Prima en snelle incheck, zeer behulpzaam personeel.Kleinigheidje aan bar gegeten, ook hier was personeel zeer vriendelijk .
Kamer-nummer staat op vloerbedekking, zeer mooie moderne kamer, schone badkamer ook modern. Propere laminaatvloer in kamer. Bedieningspaneeltje naast bed om licht en airco te bedienen. Lekker kunnen slapen.
Ontbijt zeer uitgebreid, zowel broodsoorten, mooi vers gesneden fruit en de diverse Italiaanse zoetigheden .
Aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Una Hotel B, Responsabile reception van UNAHOTELS Bologna Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2018

Dear Anita T.,
It’s a pleasure to read that you had an exceptional stay with us at Una Hotel Bologna.
Thanks you for your feedback and we look forward to having you as our guest again.

Beoordeeld op 29 september 2017

Uitstekend moderne en propere inrichting voor verblijf. Goede ligging om Bologna te bezoeken Dicht bij station. Maar het hotel heeft geen goed restaurant. Diner was echt beneden alle peil.
Ontbijt is wel OK.

Datum van verblijf: september 2017
Una Hotel B, Responsabile reception van UNAHOTELS Bologna Centro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2017

Dear Krihin,
We are delighted to read you enjoyed your stay with us and that you appreciated our location and room's furniture.
On the other hand we are deeply sorry that your experience in our restaurant didn’t meet your expectations and we apologize for that.
We take all feedback seriously so we can constantly look for ways to improve guests stay.