Piet
Gent, België

piekfijn hotel in oude stad met een bijzonder jonge vibe!

Beoordeling van Aemilia Hotel
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
We verbleven er van 4 tot en met 11 juni.
Zeer vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel over heel de lijn. Het hotel Aemilia ligt iets buiten het centrum in een rustige buurt. De kamers zijn heel mooi (we verbleven in een luxe kamer, netjes en heel goed dagelijks onderhoud.) Het ontbijt is naar Italiaanse normen heel uitgebreid en... met een glas Prosseco als starter.... Van het vliegveld naar het hotel betaal je ongeveer 25 euro, laat u niet vangen door vooraf een taxi vast te leggen aan 50/70 euro....
Bologna is zeer de moeite om te bezoeken, honderden terrassen.... goede gerechten met veel smaak! Het aanbod van verse deeg en vleeswaren is uitzonderlijk; La grassa, la dota, la rossa, om nooit te vergeten...
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.4 km van Aemilia Hotel
Zwembad
8.7 km van Aemilia Hotel
Meer hotels in Bologna bekijken
Beoordeeld op 6 januari 2024 via mobiele applicatie

De eerste indruk van dit hotel is misschien wat vreemd. Net buiten het centrum, een buurt die misschien wat afschrikt. Maar dit hotel is fantastisch. We hebben al heel wat hotels bezocht in bologna, maar Aemilia wordt onze vaste stek. Kamer is ruim en goed ingericht. We hadden een prachtig uitzicht op de oude stad. Er is een goed restaurant en ook het ontbijt heeft alles wat je kan wensen. En in een kwartier wandelen sta je midden in het oude centrum (en dan ben je al heel wat goeie restaurants voorbij gelopen). Het hotel heeft ook een ruime ondergrondse beveiligde parking.

Datum van verblijf: januari 2024
Front Office, Servizi per gli ospiti/front office van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2024

Dear Guest,
It's a plesure to see that you appreciated your staying!

Your review will help us to improve our service, we hope to see you again!

Best regards!

Salvatore Manna
Reception Aemilia Hotel

Beoordeeld op 11 september 2023 via mobiele applicatie

Mooi hotel net buiten stadspoort S Vitale, op 10 min loopafstand van de 2 torens. Parkeren kan in de naastgelegen parkeergarage, het hotel heeft eigen plekken, maar als die vol zijn kun je tegen dezelfde prijs op 1van de openbare plekken gaan staan. Helaas zijn de lobby en restaurant niet erg koel wat wel wenselijk zou zijn als het buiten boven de 30 graden is. Zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt, diner ook meer dan prima en zeer vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: september 2023
Front Office, Servizi per gli ospiti/front office van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2023

Dear Guest,

Many thanks for the kind words that you used for us!

Our goal is to leave you the best memory about our beautiful city and about our hotel!

Hoping to see you again in the next times, meanwhile we send you our best regards!

Salvatore.
Reception

Beoordeeld op 4 september 2023

Heerlijk hotel om te overnachten zowel op reis naar het zuiden als om Bologna te bezoeken. Prettige ontvangst bij de receptie. Gezellige bar met uitzicht over de hele stad. Op loopafstand van het centrum van Bologna met een eigen parkeergarage.

Datum van verblijf: augustus 2023
Front Office, Servizi per gli ospiti/front office van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2023

Dear Guest,

You words means a lot for us and for our job and for our dedication! It was a such a pleasure for us to had the possibility to host you during your staying in our faboulous city!

Salvatore.
Reception

Beoordeeld op 26 augustus 2022 via mobiele applicatie

Super fijn hotel. Ruime hotelkamer, top en moderne badkamer met ruime douche. Alles is heel schoon. Als je via de website van het hotel zelf boekt krijg je ook een paar extra’s bij aankomst, zoals 10% korting bij het restaurant en 2 gratis drankjes in de loungebar. De locatie is ook goed lopend te bereiken vanaf het centrum. Op het dak is nog een plek om te zonnen met jacuzzi, tevens heb je daar prachtig uitzicht over Bologna! Het enige minpunt is dat de kamers wel gehorig zijn.

Kamertip: Veel bagage en auto in de garage? Vraag een bagagekar, scheelt veel tillen. Boek daarnaast via hun eigen website voor extra’s!
Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 16 september 2021 via mobiele applicatie

Zeer net en aangenaam hotel, mooie kamers, parking, heerlijke loungebar. Rustig gelegen, hoge rooftop. Er is eenjacuzzi op rooftop. Ontbijt zeer verzorgdenruime keuze met bediening deels wegens covid safe.
Net extra muros maar vlakbij poort via vitale zo naar piazza maggiore en andere trekpleisters. Aanrader

Datum van verblijf: september 2021
Front Office, Servizi per gli ospiti/front office van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2021

Dear Guest,
thank you for your feedback,it's very important for us!

We are glad to read that you enjoyed your stay with us.

We hope to see you again soon here with us!

Best regards

Davide