6 personen bekijken dit hotel
Hotels.com128 US$
Priceline116 US$
eDreams116 US$
Beoordeeld op 23 juli 2020

Check in was perfect, zeer veel info ontvangen over het hotel en de stad op een supervriendelijke manier. Daar wij vroeg moesten out checken stelde receptie een ontbijt zakje voor. Zakje was compleet, fruitsap, water, fruit, koffiekoeken, belegde broodjes nagenoeg alles, kon niet beter.
Hotel is vlot bereikbaar en parkeermogelijkheid naast het hotel, centrum ligt op 10' stappen.
Wij hadden de suite en deze was ruim & netjes. Badkamer met alle nodige producten en COVID safe ingepakt.

Kamertip: Suite is ideaal
Datum van verblijf: juli 2020
Front Office, Servizi per gli ospiti/front office van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2020

Dear Guest,
thank you for your fantastic review!
We are proud to read that our hotel met your expectations and we succeded to offer you a top quality service in terms of room, food and staff help. We try our best everyday to satisfy our guests needs and provide the best experience possible.

We hope to have you again as our guest!

Best regards

Beoordeeld op 29 januari 2020

Gelegen op 15 min. wandelen van het centrum. Rustige en mooie kamer. Voortreffelijk ontbijt in ruime ontbijtzaal. 's Avonds gedineerd in het stemmig restaurant tegen aanvaardbare prijzen. Vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: oktober 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Front Office, Servizi per gli ospiti/front office van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Dear Guest,
thank you for your kind words, it means a great deal to all of us. We are proud to read that you appreciated our high quality service and enjoyed the good position of our hotel, close to the old town.

We hope to have you back here soon!

Beoordeeld op 3 juli 2019

Lekker ontbijt. Uitgebreide keuze, wel weinig variatie. Frisse kamer. Rustige ligging. Vriendelijke staf. Lekkere koffie aan tafel
Ideaal voor een citytrip. Dakterras mag knusser ingericht worden, dat zou het afmaken.

Datum van verblijf: juni 2019
aemiliahotel, Front Desk van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Dear guest,
Thank you for your wonderful feedback!
We are very happy that your stay has been enjoyable under every aspect!
We look forward to welcoming you again at Aemilia Hotel!

Best Regards,

Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel met prima service en prettige kamers. Op loopafstand van oude centrum waar volop gelegenheid voor diverse activiteiten. Goede restaurants, historisch centrum, terrassen en veel muziek op straat.

Datum van verblijf: mei 2019

Dear Guest,
Thank you for your feedback!
We are very happy that your stay has been enjoyable.

We look forward to welcoming you again at Aemilia Hotel!

Best Regards,

Beoordeeld op 2 maart 2019

Tof hotel, zeer goeie service, 15 stappen van het centrum van Bologna. Lekker uitgebreid en vers ontbijt. Zeer snelle wifi. Een klein nadeel, kamers vrij warm. (dit had ik dit wellicht zelf kunnen oplossen door te gaan vragen hoe de verwarming werkt).

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
aemiliahotel, Front Desk van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2019

Dear Guest,
thank you for staying at Aemilia Hotel. You feedback is very important to us! We will cherish your comment to further improve the quality of the service.

Best regards

Davide Dentice – Front Desk