Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Voor een verblijf van 3 dagen Bologna een prima hotel. Kamers wat klein, maar dat was niet erg
Medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.
Ontbijt goed, maar ontbijtzaal wel erg druk en wat ongezellig.
Dakterras is veel te heet in de zomer en de jacuzzi stelt niets voor.
Voor ons verblijf prima hotel met prijs kwaliteitsverhouding

Beoordeeld op 10 juli 2018

We logeerden hier voor de derde maal en nog steeds heel blij met het enthousiaste en snelle onthaal aan de receptie, de nette en ruime kamer met mooi uitzicht over de stad, het gezellige terras op het dak en het ruime ontbijtbuffet.

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn erg te spreken over het hotel als uitvalsbasis om even een dagje Bologna te doen. De locatie ten opzichte van het centrum is prima. Je zit aan de rand van het historische centrum, dus naar bijvoorbeeld de due torri (midden vd stad) lopen is ongeveer 10 min. Dikke prima dus. De ontvangst is prima, gezien het personeel taalkundig en professioneel is. Wij kwamen op zondagmiddag aan en konden de auto die dag gratis laten staan op de parkeerplaats voor het hotel. Aangegeven werd dat we de dag erna de auto ‘s ochtends konden verplaatsen naar de overdekte, koele parkeergarage voor €13 per dag. Je kunt een lekker een drankje en hapje doen bij de bar en het restaurant (prima kwaliteit). Je hoeft dus niet perse het centrum in hiervoor. Het ontbijt is ook goed geregeld. Voldoende zitruimte en veel variatie in het aanbod: hartig (eieren, vleeswaren), zoet (croissant, cake) en vers fruit. Al met al een aanrader en zeker de ietwat hogere prijs waard!

Datum van verblijf: juli 2018
aemiliahotel, Responsabile reception van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Dear Guest
What a pleasure for us to read your amazing review, thank you!
It is a great pleasure to read that you have enjoyed our food & beverage services and the professionalism of our staff.
We are happy you have enjoyed the location of the Hotel, as you said we are just 10 minutes walk from the city center
It would be a great pleasure for us to welcome you again, next time your plans will bring you back in Bologna!

Best regards.

Davide Di Bartolo
Front Office Dept.

Beoordeeld op 8 mei 2018

Dit hotel hoorde bij een 'verrassingstrip' via een boeking agentschap. We hebben dit hotel dus niet bewust gekozen, of links laten liggen. Het is een prima hotel, goed verzorgd en mooi onderhouden. Ligt behoorlijk uit het centrum, maar wij zijn zelf begin 30 dus kunnen wel een stuk wandelen. Bedden zijn goed, sanitair en ontbijt ook. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: mei 2018
aemiliahotel, Front Office Manager van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2018

Dear Guest,

thank you for choosing us us on your last stay here in Bologna!

Is a big pleasure for us looking at your review and we're really glad that Aemilia Hotel was the right choice for you!

We hope to see you in the next future as very welcome Guest and we sendour Best Regards.

Riccardo Fiacchini
Front Office Manager

Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

Betaalbaar, rustig gelegen op 10 minuten van centrum. Zeer gastvrij personeel. Prima ontbijt. Kamers met uitzicht op stad zijn de moeite van de geringe meerprijs waard. Kamers zijn prima voor een 4-sterren hotel. Uitstekende brede bedden.

Datum van verblijf: januari 2018
aemiliahotel, Assistant Front Office Manager van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2018

Dear Nimbus71,

Thank you for having chosen Aemilia Hotel and for providing your feedback.
We are truly happy to read your wonderful comments about your recent stay and learning that everything was perfectly in line with your expectations.

We look forward to welcome you back next time you visit Bologna!

Kind regards
Ahmed