Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn erg te spreken over het hotel als uitvalsbasis om even een dagje Bologna te doen. De locatie ten opzichte van het centrum is prima. Je zit aan de rand van het historische centrum, dus naar bijvoorbeeld de due torri (midden vd stad) lopen is ongeveer 10 min. Dikke prima dus. De ontvangst is prima, gezien het personeel taalkundig en professioneel is. Wij kwamen op zondagmiddag aan en konden de auto die dag gratis laten staan op de parkeerplaats voor het hotel. Aangegeven werd dat we de dag erna de auto ‘s ochtends konden verplaatsen naar de overdekte, koele parkeergarage voor €13 per dag. Je kunt een lekker een drankje en hapje doen bij de bar en het restaurant (prima kwaliteit). Je hoeft dus niet perse het centrum in hiervoor. Het ontbijt is ook goed geregeld. Voldoende zitruimte en veel variatie in het aanbod: hartig (eieren, vleeswaren), zoet (croissant, cake) en vers fruit. Al met al een aanrader en zeker de ietwat hogere prijs waard!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
aemiliahotel, Responsabile reception van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2018

Dear Guest
What a pleasure for us to read your amazing review, thank you!
It is a great pleasure to read that you have enjoyed our food & beverage services and the professionalism of our staff.
We are happy you have enjoyed the location of the Hotel, as you said we are just 10 minutes walk from the city center
It would be a great pleasure for us to welcome you again, next time your plans will bring you back in Bologna!

Best regards.

Davide Di Bartolo
Front Office Dept.

Beoordeeld op 8 mei 2018

Dit hotel hoorde bij een 'verrassingstrip' via een boeking agentschap. We hebben dit hotel dus niet bewust gekozen, of links laten liggen. Het is een prima hotel, goed verzorgd en mooi onderhouden. Ligt behoorlijk uit het centrum, maar wij zijn zelf begin 30 dus kunnen wel een stuk wandelen. Bedden zijn goed, sanitair en ontbijt ook. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
aemiliahotel, Front Office Manager van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

Dear Guest,

thank you for choosing us us on your last stay here in Bologna!

Is a big pleasure for us looking at your review and we're really glad that Aemilia Hotel was the right choice for you!

We hope to see you in the next future as very welcome Guest and we sendour Best Regards.

Riccardo Fiacchini
Front Office Manager

Beoordeeld op 6 januari 2018 via mobiele applicatie

Betaalbaar, rustig gelegen op 10 minuten van centrum. Zeer gastvrij personeel. Prima ontbijt. Kamers met uitzicht op stad zijn de moeite van de geringe meerprijs waard. Kamers zijn prima voor een 4-sterren hotel. Uitstekende brede bedden.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
aemiliahotel, Assistant Front Office Manager van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2018

Dear Nimbus71,

Thank you for having chosen Aemilia Hotel and for providing your feedback.
We are truly happy to read your wonderful comments about your recent stay and learning that everything was perfectly in line with your expectations.

We look forward to welcome you back next time you visit Bologna!

Kind regards
Ahmed

Beoordeeld op 28 juni 2017

Rustig gelegen. Junior suite is lekker ruim. Ontbijt uitgebreid. Vriendelijk personeel. Schoon. Op kwartier lopen van het centrum. Parkeren in de ondergrondse garage ca 13,00€ per dag. Minpuntje: saai dakterras, nodigt niet uit. Hotel is aanrader!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
aemiliahotel, Front Desk van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Lieber Gast,

Vielen Dank für Ihren Beitrag, bedeutet dies ein hohes Maß an uns alle!
Wir danken Ihnen für Ihre Worte über die Hotel-Dienstleistungen, die speziell das Frühstück und das Personal.
Ich hoffe, dass Sie persönlich bei Ihrem nächsten Besuch begrüßen zu dürfen.

Freundliche Grüße,

Davide

Beoordeeld op 6 april 2017

Eerder zakenhotel, zeer goede kamers, verzorgde badkamer, uitstekend ontbijt, restaurant goed maar niet "Top". We hebben daar 3 keer gegeten want we vonden in de buurt weinig gezellige eetgelegenheden. 2 keer redelijk goed , derde keer verkeerde keuzes genomen...
Kleine kaart dus niet veel variatie.
Zeer goed gelegen als uitvalsbasis voor stadsbezoek, alles op wandelafstand.
Prijs-vriendelijke privé parking.
Goede service. Prima WIFI in heel het hotel.

Kamertip: best met uitzicht op de stad
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
aemiliahotel, Assistant Front Office Manager van Aemilia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2017

Dear Guest,

Thank you!!
Your words make us really enjoy! For us it is important to know that you have enjoyed your stay in Aemilia hotel.
your satisfaction is the most important thing! Many thanks for all the compliments! we are sorry that the last time at the restaurant the choice of dishes did not go well as the first two times and we hope to accommodate you again in the future to compensate.
Thank you again for the nice review!

kind regards
AHMED