Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier twee nachten geweest om Bologna te bekijken. Het hotel ligt op een goede locatie: dicht bij de stad, dicht bij de snelweg (zonder dat dit storend is) en dicht bij een winkelcentrum. De bushalte voor de bus naar de stad ligt aan de overkant van de straat op loopafstand. De stad is ook makkelijk te bereiken per fiets (tip: Mobike).

De kamers hebben airco en zijn netjes ingericht. De bedden waren wisselend: in een zat een behoorlijke kuil.

Het ontbijt is goed geregeld en uitgebreid.
Enige echte minpunt is ‘s avonds eten. Dat is bijna onmogelijk zonder reservering. Het hotel personeel maakt hier geen melding van en dus kom je ‘s avonds voor een onaangename verrassing te staan wanneer alles vol is.

Tip: eten bij Danilo e Patrizia naast het hotel (ingang op de parkeerplaats) is erg goed. Ook hier geldt: op tijd reserveren op tussen 19.30 en 20.00u komen wanneer de Italianen nog niet eten.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 30 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 dagen overnacht om de stad Bologna te bezoeken. De stad is super goed te bereiken vanuit het hotel 5 minuutjes lopen naar de bushalte, of ongeveer 15 minuten met de fiets. Het hotel is netjes en schoon en heeft een mooie in richting. De bedden zijn stevig en comfortabel. De kamer is voorzien van airco dus last van de hitte heb je niet. Het ontbijt is ook erg goed er is ruime keuze uit van alles. Het enige minpuntje wat ik echt heb is dat je moet reserveren bij het restaurant van het hotel. Dit werd helaas niet verteld door het personeel.

In conclusie :

Voordelen

- Mooie locatie

- Mooie kamer

- Airco

- Stad is goed bereikbaar

Nadelen

- Geen Stopcontacten naast het bed

- Je moet reserveren bij het restaurant van het hotel.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 juli 2018

We hadden een goed verblijf in Savoia Country House voor 2 nachten.
Het Country House ligt op een 5 min wandelen van het Savoia Hotel waar je gebruik kan maken van het zwembad, wat erg handig is!!
Savoia Country House ligt net buiten het centrum maar is met de bus in 20min snel te bereiken. Halte bus ligt ook vlak aan het verblijf.
De kamers en badkamer zijn groot en proper.
Het ontbijtbuffet was in het hoofdgebouw en was erg uitgebreid. Niets op aan te merken.
Perfecte locatie voor een verblijf in Bologna.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2017

Teleurgesteld , hadden een appartement voor 3 personen gereserveerd , maar we kregen een app aan de overkant van de straat deze appartementen heb ik nooit op hun site gezien en ook geen WiFi dat vindt ik teleurstellend in deze tijd.
Maar ik ben naar de receptie gegaan en verteld dat ik niet tevreden was over het appartement en dat er geen internet was.Maar ze hebben de dag erna ons een kamer voor 3 personen gegeven bij de country house.Super

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 april 2017 via mobiele applicatie

Het hotel zelf zag er mooi uit maar het appartement voor vier personen zat in een ander gebouw aan de overkant van de straat. Het appartement was gedateerd en slecht uitgerust.
Het ontbijt in het hoofdgebouw was prima.

Datum van verblijf: april 2017