Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Net hotel maar gedateerd. Deur van de badkamer was kapot. Het hotel heeft echt een opfrisbeurt nodig. Tot die tijd kan het er mee door maar verwacht er niet veel van. Ouderwets interieur. Spiegel was niet heel schoon. Voor de rest was het wel netjes.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 10 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het ontvangst in het hotel was prima ; leuke spontane meid met eerlijke adviezen.
Het hotel zelf heeft zijn beste tijd wel gehad. Het interieur is zo oud dat het bijna weer hip is, de airco werkt niet, ramen kunnen wel open, maar de weg is zo druk dat je er niet van kan slapen en daarnaast is er simpelweg te weinig zuurstof in het pand.
Ligt een beetje uit het centrum, maar prima bereikbaar met de bus (5/10 minuten) of eventueel te voet (20/25 minuten). Kamers hebben een goed formaat met een ruime badkamer.
Genoeg eetzaakjes en barretjes in de buurt, maar ook de bar van het hotel zelf heeft een prima service.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 21 september 2017

Het hotel heeft 4 sterren maar ik vermoed dat die reeds lang geleden zijn uitgedeeld.
Je ziet toch wel dat hier best toch wel wat verbouwingswerken zouden kunnen gebeuren.
Om tot het centrum van Bologna te staggen moet je toch al ongeveer 25 minuten stappen (of je kan de bus nemen natuurlijk).

Kamertip: Redelijk gemakkelijk om van hieruit terug de stad uit te rijden.
Datum van verblijf: augustus 2017
Alessandro L, Direttore van Grand Hotel Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2017

Nice Gast, ik dank u voor het nemen van uw tijd om de evaluatie van onze diensten.
Het lezen van de opmerkingen, kan ik antwoorden dat zeer binnenkort zal beginnen voor de modernisering van de kamers.
Ik kijk ernaar uit om u weer in Bologna te verwelkomen.
een warme groet van Grand Hotel Elite.

Grand Hotel Elite
d.o. Alessandro Leone

Beoordeeld op 4 december 2016

Qua ligging een goede ligging, relatief dicht bij centrum. We waren met 5 vrienden in 1 familiekamer, kamer ouderwets maar had wel een bepaalde sfeer. Wel veel stof dus ik vraag me af hoe er wordt schoongemaakt. De verwarming kregen we maar niet uit en dus was het warm in de kamer. Ontbijt wel heel lekker, zondag ontbijt aan €9 en maandag aan €5, espresso of cappuccino wel heel lekker. Bij het uitchecken hadden we problemen met de VISAkaart, de VISA die we hadden gebruikt bij Booking.com bleek niet gedebiteerd te zijn en dus moest de overnachting ter plaatse opnieuw betaald worden, we hadden de desbetreffende VISA kaart niet mee dus hebben het via een andere kaart moeten betalen wat direct een grote hap uit ons vakantiebudget was. Dit lijkt me niet logisch, ik heb zelf als receptioniste gewerkt en dit is niet hoe het normaal gezien loopt. We hadden ook een taxi besteld naar de luchthaven voor onze terugreis, ik zei nog tegen de receptioniste expliciet dat we met 5 personen zijn en 5 koffers, komt er een taxi die niet genoeg plaats heeft, na een lange discussie neemt de taxichauffeur ons toch mee maar met 4 op de achterbank, iets wat in België verboden is

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 9 september 2016

Dit hotel oogt van buiten mooier dan het van binnen is. De kamers zijn zeker 20 jaar niet gerenoveerd, deurtjes hangen los os scheef en het sanitair kan niet meer goed worden gereinigd. Klachten helpen niet bij dit populaire hotel, waar veel geld aan marketing en weinig aan onderhoud is gedaan. Een echte afrader !

Datum van verblijf: augustus 2016