Marina v
Zevenhuizen-Moerkapelle, Nederland

Super hotel, heel centraal gelegen

Beoordeling van Hotel Metropolitan
5,0 van 5 bollen7 jun 2023 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Heel fijn hotel. Centraal gelegen. Mooie kamers, veel verschillende kamers maar allemaal met eigen charme. Goede bedden. Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.
Rooftop bar was geweldig, omdat we met een baby waren bleven we ‘s avonds in het hotel, maar het was geen straf om daar te zitten. Ook daar was de bediening geweldig, net als trouwens bij het ontbijt. Tweede ochtend wisten de dames al wat je wilde drinken en wat je kamer nummer was. Absoluut een aanrader
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.4 km van Hotel Metropolitan
1.8 km van Hotel Metropolitan
7.3 km van Hotel Metropolitan
Meer hotels in Bologna bekijken
Beoordeeld op 29 april 2023

Goed gelegen hotel in het oude centrum van Bologna. Eerste indruk een modern interieur met als pluspunt een dakterras met bar, zeer aangenaam om s'avonds een glas te drinken om ene hapje te eten. De garçons die hebben bediend waren supervriendelijk (Aldo en Giacomo) . Vriendelijke en behulpzaam aan de receptie. Het ontbijt is zeer gevarieerd en de koffie is super lekker.
Minpunt is dat men als single enorm veel betaald. Ik had een kamer vr 2 pers. (2e verdiep n° 208) als single heb ik een stuk meer betaald dan mijn 2 vriendinnen die in een Delux dubbel kamer zaten met balkon (4e verdiep). Naargelang het type van kamer die men neemt betaald men ook meer of minder toeriste tax.

Kamertip: Als single betaald men een stuk meer voor een kleine kamer.
Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 5 juli 2021

Hotel is perfect gelegen in een klein zijstraatje van de Via dell' Independenza, recht in het hart van Bologna. In acht genomen dat dit hotel 4* is, kon ons verblijf niet beter zijn, en wij kunnen nogal "pikie" zijn :
Onthaal was snel en zeer vriendelijk.
Kamer was uitstekend : groot, proper, groot bed met goeie matras, grote badkamer met alles erop en eraan (zelfs een jacuzzibad), klein maar gezellig terrasje met zetels, buitendouche en zonnescherm.
Rooftop bar : gezellig en weerom vriendelijke bediening.
Ontbijt : wegens Covid-regels werd het buffet bediend door het personeel : niets was hun teveel en alles werd met veel swung en vriendelijkheid aangeboden.
Het buffet zelf was uitgebreid en was er eens iets niet meer voorradig, werd dit zelf aangeboden om bij te maken. Perfecte service. Ontbijtzaal is klein, maar wel gezellig.
Personeel : uitermate vriendelijk en behulpzaam. Lang geleden dat wij dit nog hebben meegemaakt, zoo vriendelijk. Amaai, daar kunnen veel hotels een puntje aan zuigen.
Dit moet ik ook nog even zeggen : ik had gereserveerd en vooraf betaald (zonder restitutie bij niet opdagen) voor 2020, maar door de corona pandemie, konden wij toen echt niet reizen. Geen enkel probleem voor dit hotel : kreeg een voucher voor het bedrag en de verblijfsperiode en ik mocht kiezen wanneer ik deze in 2021 kon opgebruiken, zonder prijsverhoging (!!!). Een mooi gebaar dat zeker geapprecieerd is geworden.
Ik kan niet anders dan dit hotel ten stelligste aanbevelen voor zowel ligging, personeel en accomodatie.
Dank aan iedereen voor een heerlijk verblijf !

Kamertip: Wij verbleven in een business kamer op de 4de verdieping : grote kamer, 2 grote bedden, grote badkamer, leuk terrasje.
Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juni 2021 via mobiele applicatie

Locatie was perfect, vrijwel middenin centrum en goed te lopen vanaf station (10min, vrijwel geheel overdekt).
Vriendelijk personeel, we hebben gevraagd om een rustig gelegen kamer, en hadden een upgrade gekregen naar een ruimere kamer met zithoek, rustig aan achterzijde van hotel gelegen. Kamer was mooi, badkamer iets verouderd maar goed schoon, en de airco deed het prima, wifi viel wel vaak uit, enkel Italiaanse zenders op tv. Muren waren erg dun, geluid van andere kamers goed te horen maar gelukkig weinig last gehad.
Ontbijt was goed ondanks corona tijden, zeer vriendelijke Aziatische dame bij ontbijt, complimenten dat ze de tweede dag zowat precies heeft onthouden wat we lekker vonden.
Rooftop bar was leuke plus, maar prijzen zijn aan de dure kant (15 euro voor een cocktail), wel lekker om te relaxen, zeker tijdens zomeravonden.

Kamertip: Vraag om een kamer gelegen aan achterzijde van hotel
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 16 mei 2019

Uitstekend relatief klein hotel gerund door een plaatselijke familie en bijgestaan door een ervaren, bekwame staff - service is excellent, de kamers zijn goed onderhouden en het ontbijt is schitterend (ruime keuze, mooi gepresenteerd) - bovendien kan je, bij mooi weer, aperitieven of eten op het dakterras - ik was er met een klein groepje vrienden (10) en iedereen was achteraf heel tevreden - een absolute aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019

Goede kamer, fantastische badkamer, ruim en grote vierkante stortdouche heerlijk.
Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel
Prima ontbijt met veel verschillende kleine hapjes en persoonlijke aandacht.

Kamertip: Achterzijde rustig, grote badkamer met stortdouche. Dagelijks schone handdoeken om de dag schoon beddengoed
Datum van verblijf: april 2019