8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer in het hotel is echt heel fijn. Sereen, licht en schoon. Hotel heeft een fijne sfeer en ruikt erg fris en schoon. Mijn kamer is erg klein, maar is wel van alles voorzien. Zelfs een airco. Wel een raam maar die heeft verder geen functie gezien hij uitkomt op een hele kleine nauwe gang vol met machines van luchtzuivering oid. Airco is dus ook fijn!
Bed is goed, koelkast aanwezig, waterkoker aanwezig.
Dakterras is echt de moeite waard om eens te zitten. Je waant je in rust midden in de stad. Erg bijzonder.
Het ontbijt is klein, heel schattig en prima neergezet. Ze maken ook hele lieve hapjes. Voor mij was het wat lastig omdat ik een allergie heb en ik weinig keus had.
Personeel is heel leuk. Vriendelijk en erg behulpzaam. Ze willen je met alles helpen.
Al met al een leuk hotel midden in de stad.

Verbleef: juni 2017, reisde alleen
hmetro, Responsabile relazioni pubbliche van Metropolitan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Dear 597inekew, Thank you for sharing your stay experience with other tripAdvisor users. We are happy to know that you are well and hope to see you soon in Bologna. A warm greeting from all the staff, Gianclaudio

19 mei 2017 beoordeeld

Hotelpersoneel vriendelijk en behulpzaam: zelfs met m'n gluten-en lactosevrij dieet een prima ontbijt geregeld..goede eenpersoonskamer en als ik iets wilde weten : prima advies als antwoord op mijn vraag

Kamertip: kamer grenzend aan binnenplaatsje dus heerlijk rustig en ook niet te heet hoewel het midden-zomer was...
  • Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
hmetro, Responsabile relazioni pubbliche van Metropolitan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Dear Marmaronde, thank you for sharing your stay experience at our hotel. We are very happy that your stay has gone well and we hope to see you soon in Bologna. A warm greeting from all the staff, Gianclaudio

19 oktober 2016 beoordeeld

De basics waren goed: locatie, ontbijt, wifi, service en hygiene. Dus als je voor een paar dagen Bologna wilt bezoeken is dit ideaal.
Het ligt aan een de grote winkelstraat en een paar minuten lopen van de hotspots.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
hmetro, Responsabile relazioni pubbliche van Metropolitan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2016

Dear Bram d, thank you for your feedback. We are very glad that you enjoyed our location. Bologna is one of the best preserved medieval city centers in Europe and despite its historicity, is a lively city with many charming shops or events to attend. In October and November there will be many interesting exhibits, within walking distance from our hotel, all the guests need just to follow us on our web channel or ask at reception desk. We hope to see you again in the future in Bologna, Thanks, Gianclaudio

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het centrum van Bologna ligt dit heerlijke designhotel. Mooie kamers, een heerlijk ontbijt en een geweldige plek om het mooie Bologna te voet te verkennen. In de nabijheid van het hotel zijn ook diverse heerlijke terrasjes en restaurants.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleinschalige hotel is ons bijzonder goed bevallen. Vriendelijke mensen, goed ontbijt buffet en keurige kamers. Tevens is het erg centraal gelegen in Bologna, op 10 minuten lopen van zowel het centrum als ook het centraal station. Vanuit dat station hebben wij diverse uitstapjes gemaakt naar omringende plaatsen als Ferrara, Modena en Imola. Alsook verder weg naar Verona en Florence. Want Bologna is een mooie plaats maar na een paar dagen ben je er toch mee klaar. Dus in een centraal gelegen hotel in een centraalgelegen stad was precies wat we zochten.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden