Beoordeeld op 21 mei 2018

De ligging is perfect, pal in centrum. De staff is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt super zowel hartig als zoet, vers fruit, yoghurt, eieren... De badkamers zijn wat verouderd maar zeer proper. Een absolute aanrader voor een citytrip. Ik keer zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 22 februari 2018

Hotel op de derde verdieping van een oud pand.Fijne centrale locatie ook.
We hadden een heerlijk rustige kamer en uitstekend verzorgd met ,indien gewenst, dagelijks schone handdoeken en kleintjes shampoo en zeep.
Ontbijt is inclusief en er is voor elk wat wils...heerlijke zoete broodjes ...gebakken ei met spek..fruit....en fantastische koffie!
Verwacht geen echte luxe of super afgestofte plintjes...hier en daar wat sleets...maar het is zeker voor de prijs/kwaliteit een super plek.
Wij komen terug!

Kamertip: Het hotel is niet geschikt voor rolstoelen...ingang buiten is trapje op!
Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 22 oktober 2017

Centraal gelegen hotel in Bologna, vlak bij Piazza Maggiore.
Simpel ontbijt in vrij kleine ontbijtruimte (je zit heel dicht bij elkaar).
Kamer voldoende ruim met hoog plafond; functionele badkamer.
Goed werkende airco.
Prima prijs-kwaliteit!
Wij zouden opnieuw voor dit hotel kiezen...

Datum van verblijf: juli 2017
Moscariello_Marcello, Direttore van Albergo Centrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2017

Gentile ospite,la ringraziamo per il tempo dedicato a recensire la nostra struttura.I vostri consigli sono materiale prezioso per noi al fine di capire i vostri bisogni e colmare eventuali lacune. Speriamo di averla ancora nostra ospite.Saluti

Beoordeeld op 7 augustus 2017

De naam zegt het idd al. Het hotel ligt erg centraal. Wij hadden kamer 8 met een mooi uitzicht over bologna, prettige bedden en prima badkamer. Ontbijt is voor Italiaanse begrippen goed. We werden vriendelijk ontvangen bij aankomst. Parkeren in bologna is wel prijzig, wij hebben net iets buiten het centrum geparkeerd, dat scheelt toch zon 9 euro per dag...

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Centrale plek, erg vriendelijke ontvangst. De tand des tijds heeft het hotel in zijn greep. Echter midden de oude stad, 9 euro/24 uur via het hotel te regelen voor een parking op 50 meter (piazza F Roosevelt). Goedkoper dan omliggende hotels, het comfort is er ook naar. Ontbijt met veel koeken en zoetigheden. Goed om te slapen maar ook niets meer.

Datum van verblijf: juli 2017
Moscariello_Marcello, Direttore van Albergo Centrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2017

Dear Guest,
we are glad to know you feel our hotel confortable.We thank you for your choise and we hope to see you soon.Regards