Beoordeeld op 29 juli 2017

Heerlijk hotel, enorm goed qua ligging, in een zijstraat, geen hinder van straatlawaai en toch op loopafstand van het centrum. Bij het binnenkomen, een enorm warm gevoel, stuk voor stuk even vriendelijk en behulpvaardig gedurende het hele verblijf. Kamers net, romantisch, goede bedden. Het ontbijt verzorgd, voor elk wat wils en als extra elke dag keuze uit twee cakes, taarten. Vers fruit, lekkere Italiaanse koffie. Gratis fietsen ter beschikking. Aarzel niet zoek je een hotel in Bologna dan is dit de plaats waar je moet zijn.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 november 2016 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel, met meerdere kleine binnentuinen. Nette, ruime kamers. Grote badkamer. Voor de dames: neem uw eigen haardroger mee Bescheiden doch lekker ontbijt. Flesje water op de kamer is te betalen...

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 december 2014

Heel aangenaam hotel met mooie inrichting. Rustige locatie en op wandelafstand van het centrum. Ontbijt lekker en in aangename zaal met mogelijkheid tot eten op het terras. Behulpzaam en vriendelijk personeel

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 11 juli 2014

Heerlijk boutique achtig hotel. Goed gelegen binnen de oude stad Bologna. Alles goed te voet te doen en toch niet in de drukte van de stad. Uiterst vriendelijk personeel die ons ontvingen als oude vrienden! De eigenaar/manager Roberto is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben gebruik gemaakt van de parking van het hotel waardoor de auto veilig binnen staat. Ontbijt is mooi vers en uitgebreid. Heerlijke cappuccino of espresso ontbreekt ook niet. Wij hadden een heerlijke kamer met fijn balkon met zitje, uitkijkend over de binnenplaats. Schoon, netjes, rustig en zeer gunstig gelegen!
We komen zeker terug hier.
Dank Roberto voor een aangenaam verblijf!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 18 september 2013

Drie nachten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed gelegen in een rustige straat. Ontbijt was verzorgd. Heerlijk gegeten in het visrestaurant aan de overkant van het hotel, zeker doen!

Datum van verblijf: augustus 2013