2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
83 US$
Priceline83 US$
Expedia.com94 US$
Hotels.com94 US$
eDreams83 US$
Trip.com83 US$
Tripadvisor83 US$
Beoordeeld op 4 september 2019

Toen we aankwamen werd onze boeking door hen ge-upgrate naar de junior suite omdat we aanvankelijk voor drie personen geboekt hadden en toch met zijn tweetjes kwamen. Mooie sfeervolle kamer, veel ruimte. Heel fijn bed en goed uitgeruste badkamer met fijne shampoo en zelfs handencreme waarmee we onszelf heerlijk konden verzorgen na een vermoeiende dag door Bologna lopen. Van het ontbijt heb ik foto’s voor thuis gemaakt: zo uitgebreid, zoveel keuze. Het geheel voelde als luxe en lekker verwend worden. Een volgende keer zullen we dit hotel zeker weer boeken, ook zonder de junior suite zal het ongetwijfeld prima zijn.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers gewoon netjes zijn
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben 9 dagen in dit hotel verbleven. Het is een prima hotel! Ruime en schone kamer. De bedden sliepen goed. Twee dagen lang hadden we een verliefd stelletje boven ons, waarbij de vrouw iets te luid de liefde bedreef. Wel twee uur lang en ook weer in de ochtend! Dus kamer is wel een beetje gehorig. Twee dagen was ook de airco defect, maar deze hebben ze gerepareerd. Op de kamer hebben ze ook een Nespresso apparaat die je mag gebruiken en een minibar. Deze zat bij de deluxekamer inbegrepen. Het ontbijt was goed verzorgd. Vers en lekker. Ik miste alleen wat afwisseling in die 9 dagen. Het was wel elke dag hetzelfde, maar de keuze was gelukkig ruim. De cappuccino smaakte ook goed. Het parkeren is gratis en er was elke dag voldoende plaats. Ze beschikken ook nog over een gratis parkeergarage. Wij vertrokken in de ochtend steeds vanuit het hotel met de auto naar verschillende plaatsen, dus in de avond niet in hotel gegeten. Ik weet dus niet hoe het diner is. Het hotel ligt in ongeveer 20 minuten met de bus naar het centrum van Bologna en ligt in de buurt van de snelweg, supermarkt en eventueel Mcdonalds voor de liefhebber. Ook het station is vlakbij. Het personeel is vriendelijk. Als ik terugkom in Bologna zal ik zeker terugkeren naar dit hotel, wat zeer goedkoop is voor wat ze bieden.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 juli 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is verouderd,sfeerloos en gehorig Het personeel is vriendelijk. Het restaurant is erg ongezellig en het eten niet geweldig. Dit is een zakelijk hotel voor als je alleen reist.
Parkeren is gratis voor het hotel of in de garage

Datum van verblijf: juli 2018
RMTowerHotelBologna, Direttore van Best Western Plus Tower Hotel Bologna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Dear Zeist h,

thank you for the time you dedicated in sharing your stay experience at Best Western Plus Tower Hotel Bologna.

We are happy to read your words of appreciation for our staff.

For what concerns our restaurant and our rooms, we are sorry if they did not live up your expectations, and we hope you can accept our sincere apologies.

We hope to have the chance to welcome you again, and we send you our best regards.

Eleonora Smorlesi
Resident Manager

Beoordeeld op 12 april 2018

Er zijn meerdere Best Western hotels in Bologna maar wij kozen o.a. omwille van de prijs en beoordelingen voor deze vestiging.

Een 18 verdiepingen hoog hotel gelegen buiten het centrum van Bologna nabij de autostrade. In deze wijk zelf valt weinig te beleven. Wel een grote supermarkt over het hotel en een busverbinding naar de stad. Bus 14 richting historisch centrum (ca 20 minuten) en bus 99 naar het station.

Receptie en personeel ontbijt spreken vlot Engels en helpen je graag verder. Info die ze geven is beperkt maar alle vragen worden beantwoord.

Weinig drukte in het hotel en duidelijk minder gericht op toeristen, eerder zakenlui en mensen op doorreis. 's Ochtends dan ook steeds plaats genoeg om te ontbijten.

Kamer voldeed aan de verwachtingen. Zeer goede douche en bad. Niets te horen van verkeer buiten.
Minpunten :
- douche en bad van andere (bovenliggende) kamers net iets te goed hoorbaar
- ramen kunnen niet geopend worden voor wat frisse lucht
- piekfijne badkamer alleen spijtig dat kalkaanslag op douche en schimmel in de 2 hoekjes niet wordt aangepakt.

Ik vond de optionele business package beetje overbodig.

Ontbijt zéér goed en veel keuze voor belachelijk lage prijs. (4€) Zowel zoet Italiaans ontbijt als klassiek ontbijt is mogelijk.

Parkeren kan vlot aan het hotel.
Aanrader indien je het geen must vindt om in het centrum te verblijven.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 19 november 2016

Hotel staat niet in de mooiste buurt van Bologna maar het uitzicht op de luxe en mooie kamer maakt erg veel goed. Voordeel voor mij was dat het dicht in de buurt was van het vliegveld maar ook ver genoeg dat je er geen last van hebt.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken