166 US$
Priceline175 US$
Hotels.com186 US$
travelup.com233 US$
Beoordeeld op 14 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtige kamer. Alles klopt. Alles is aanwezig, zeer complete badkamer. Luxe boxspring. Het ontbijt is heerlijk in een gezellig restaurant. Echt een aanrader, midden in het centrum. Vlak bij Piazza Maggiore

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 28 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuk hotel met oog voor detail. Super centraal gelegen vlak naast het piazza maggiore. De kamer was erg schoon en leuk ingericht . De toiletartikelen zijn super, alles is aanwezig . Goede douche. Het ontbijt was simpel maar erg lekker. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam .

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 24 oktober 2017

We kregen een duplex appartement op 100 m van het hotel.
Ruim en luxueus ingericht.
Ontbijt was in hotel. Wel waren soms bepaalde dingen uitgeput en duurde het de ene dag langer dan de andere voor het werd bijgevuld.
Goede service en vriendelijk behulpzaam personeel en ideale ligging
Zeker de moeite waard

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 5 maart 2017

Ligging op 100m van de Piazza Maggiore is fenomenaal, hoewel je er toch wat straatlawaai moet bijnemen. Comfortabele hoewel wat kleine kamer, heerlijke badkamer. Vriendelijk personeel. Een goed ontbijt.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 1 februari 2017

rustig,proper, goede bedden met keuzes i.v.m de kussens.

ontbijt was voldoende en werd regelmatig bijgevuld.

Het personeel van de ontbijtruimte en personeel van de incheckbalie waren super vriendelijk .Ze hielpen ons bij het vinden van restaurantjes,bezienswaardigheden enz... Aanrader!!!

Datum van verblijf: april 2016