Beoordeeld op 27 januari 2017

prachtig gerenoveerd oud hotel. Warm en stijlvol hotel, waar je rustig kunt genieten na de drukte. Professionele en zeer vriendelijke ontvangst. Centraal gelegen in het oude stadskern van Bologna. Pure klasse !

• Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Michele P, Direttore van Hotel Corona d'Oro 1890, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Geachte patisserieDeMare,
Thank you for your positive review. We are more than pleased that you enjoyed our “warm and elegant hotel” and that you appreciated our “professional and friendly staff”. We hope we will have the honour of welcoming you here again.
Met de beste groeten,
GM

Beoordeeld op 22 december 2016

Gelegen in een autovrij straatje nabij de 2 beroemde scheve torens van Bologna - midden in het historisch centrum en het winkelparadijs.
Mooi en met smaak gerestaureerd hotel, ruime en propere kamers. Vrijwel geen lawaai (zeker niet van buiten), tenzij van luidruchtige hotelgasten.
Lekker ontbijt en heel vriendelijke en behulpzame ontvangst.

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Michele P, Direttore van Hotel Corona d'Oro 1890, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2016

Dear Patricia,
Thank you for spending some of your time reviewing our Hotel Corona d’Oro of Bologna. We are pleased that you appreciated our central location, close to all of the main attractions of the city and the “shopping paradise”. We are happy to read that you appreciated our “nice” breakfast and our “very friendly and helpful” reception staff.
Looking forward to having you as our guest again,
Kind regards,

Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi, prettig en goed gelegen hotel in het centrum van Bologna. Prachtige kamers met alles erop en eraan. Ontbijtbuffet was op orde. Auto kan je parkeren in een nabijgelegen prive garage. Vollop airco in het gehele hotel waardoor het aangenaam aankomen is aangezien het behoorlijk warm kan zijn in Bologna. Personeel spreek goed engels. Wij komen zeker terug en kunnen dit hotel van harte aanbevelen.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Michele P, Direttore van Hotel Corona d'Oro 1890, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

Dear Guest,
I'd like to thank you for your special words used for our hotel and for our team, after your vacation in Bologna.
Looking forward to welcoming you again and again,
my very best regards,
(michele.piazzolla@hco.it)

Beoordeeld op 12 augustus 2016

Zeer vriendelijk personeel, bij receptie en bij het ontbijt. Heerlijk om 's ochtends zo een welgemeende en vrolijke 'bon giorno' te horen.
Kamers voorzien van alle comfort, niets ontbrak! Ruime kasten, een goed gevulde minibar, een ruime en moderne badkamer, een zacht bed.

Kamertip: Onze kamer was geschikt voor rolstoelpatienten, kamer aan de achterzijde was erg rustig, maar hotel is sowieso rustig gelegen!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Michele P, Direttore van Hotel Corona d'Oro 1890, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

Dear Koen,
Thank you so much for your words! We are pleased you enjoyed your stay at Corona d’Oro Hotel and we will be happy to see you very soon in order to give you others special moments with us.

Best Regards

Beoordeeld op 28 maart 2016

Mooi hotel. Vanwege de centrale ligging wel 10 minuten verderop parkeren in een prive parkeergarage a €40,-/nacht. Een persoonskamer is ook echt een persoons! Kamerdeur opent alleen met een key card - opladen van je telefoon tijdens het ontbijt wekt dus niet. Ontbijtruimte in de kelder is niet ruim maar voor Italiaans begrippen is er een ruim buffet.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Michele P, Direttore van Hotel Corona d'Oro 1890, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2016

Dear Mr. Mark,
many thanks for your kind review. Regarding the cost of our garage starts from 30 euro for a normal car. Kindly note that for the next time I'll be more than pleased to offer the garage complimentary and also a very special upgrade.
We look forward to welcoming you again,
Best Regards,