141 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
169 US$
Trip.com
137 US$
Hotels.com169 US$
Priceline141 US$
eDreams141 US$
Beoordeeld op 9 april 2019

Via de site van het hotel een prima aanbieding gevonden (3 nachten in het weekend met ontbijt). Vanaf het vliegveld de aerobus naar het station genomen (ticket € 6,00 pp). Vanaf het station ben je in circa 10 minuten bij het hotel. Het hotel is zeer centraal gelegen, de kamers zijn ruim, bedden en badkamer prima, en de overlast van de straat is laat in de nacht (weekend) minimaal. Dankzij de vloerbedekking in de gang hoor je amper andere gasten lopen of een kamerdeur sluiten. Ook vanuit andere kamers is er vrijwel niets te horen. De ontbijtruimte is mooi en het ontbijt voldoende. Het is een heerlijke plek om Bologna te verkennen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 maart 2019

Dit is een mooi en proper hotel als uitvalsbasis voor een citytrip in Bologna.
Ligt te midden van de winkelstraat op 15 minuten wandelen van Piazza Maggoire, en op 10 minuten wandelen van station.

Personeel staat je graag te woord, om een goed restaurant te reserveren.

Ontbijt is uitgebreid, en je kan naast de koffie op het buffet, een verse koffie vragen aan de bediening.

Niet op aan te merken.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

Dit 4 sterren hotel is gelegen in het centrum tussen station en oude stad en van hieruit is alles heel goed bereikbaar en beloopbaar. De service is prima, de kamers goed en schoon. Opvallend is hoe geluidsarm de kamer is. Elke dag complete verschoning linnengoed. Uitstekend ontbijt, alleen voor diabetici weinig suikervrij, maar dat is bijna overal in Italië. Het hotel was helemaal volgeboekt.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 27 december 2017

Gelegen op de Via Dell'Indipendenza ben je zo overal vlakbij. Een hotel dat een beetje gedateerd is, maar prima service en ontbijt. Vriendelijk personeel. De ligging maakt alles goed. Lounge is best OK.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
General M, Direttore generale van Hotel Internazionale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Dear Guest,
first of all I would like to thank you for this excellent review about Hotel Internazionale.
We are really proud to have fully satisfied your expectations and to be suggested by you to all Trip Advisor users.

With my best regards,
Michele Palma

Beoordeeld op 10 april 2017

Vriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijt, versgemaakte cappuccino. Het hotel is zowel dicht bij het station als het centrum gelegen, te midden van de winkels, de bars en de restaurantjes.
De kamer was zeer ruim met een kingsize bed (luxekamer) en zicht op de tuin; ook zeer netjes. En rustig

Datum van verblijf: maart 2017
General M, Direttore generale van Hotel Internazionale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2017

Dear Guest,
thank you for this excellent review about Hotel Internazionale, me and my staff will be very motivated to read your opinion about us.
We are proud to have fully satisfied your expectations and we hope to welcoming you for your next stay in Bologna.

My best regards,
Michele Palma