116 US$
Expedia.com116 US$
Priceline105 US$
eDreams105 US$
Beoordeeld op 10 juli 2018

We hebben dit hotel een paar nachten geprobeerd met een cadeaubon nadat we een paar nachten in een ander hotel verbleven in het centrum van Bologna. Dit hotel heeft alle faciliteiten die je verwacht in een hotel maar is enkel geschikt voor de zakenmensen die op de beurs moeten zijn, niet als je de stad zelf wil verkennen, want het centrum ligt op 35 minuten wandelen langs een steenweg buiten de stad.

De ontvangst aan de receptie was lusteloos en ongeïnteresseerd.
Voor de rest een nette kamer en ruim ontbijtbuffet en het hotel is gelegen vlakbij een autosnelweg dus ideaal als je van hieruit andere steden wil bezoeken.

De straat voor het hotel werd op vrijdagavond bevolkt door straatprostituees waar de zakenmensen uit het hotel blijkbaar graag gebruik van maken ;)

Datum van verblijf: juli 2018
HotelBolognaFiera, Direttore van UNAHOTELS Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Dear Guest.
Thank you for sharing your comments with us.
Hotel BolognaFiera is a 4-star hotel in Bologna Fair district, completely renewed in 2014, well connected at 3 km away-Bologna city center, by bus or taxi.
We are sorry you didn’t feel warmly welcomed in our Hotel : we shared your comment with the department which is generally appreciated for taking genuinely care of its guests.
We hope to meet you here again during your next stay in Bologna.
General Manager

Beoordeeld op 7 maart 2017

vernieuwde ruime kamersmet alle voorzieningen. Bar is minder gezellig dan vroeger, een beetje te clean, maar het ontbijt is nog steeds voortreffelijk. op +/- 15 min van de luchthaven, en op 3km van het stadscentrum.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
HotelBolognaFiera, Direttore van UNAHOTELS Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2017

Dear Thijs,
many thanks for your review. We are happy you enjoyed your stay. We share your opinion with Restaurant department.
We wait for you next time
Best Regards

Beoordeeld op 12 oktober 2016

Mooi hotel met een ruime kamer en een prima badkamer . Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.
De (Aziatische) man van de receptie was helaas geen succes en wij zullen hier dan ook nooit meer een kamer boeken.
Allereerst duurde het heel erg lang met allerlei handelingen op de computer. Met gebroken Engels konden wij hem nog redelijk begrijpen, maar onbegrijpelijk dat hij onze vooraf geboekte kamer voor 2 personen, niet geloofde / accepteerde en steeds vol bleef houden dat ik een een persoonskamer geboekt had en dus nog een keer het al door mij betaalde bedrag moest betalen. Na 3-4 minuten met wat handelingen op zijn computer en ons hoorden zeggen dat we wel met booking.com contact op zouden nemen, toen was alles plots in orde.. heel vreemd en ontoelaatbaar !!

Datum van verblijf: oktober 2016
HotelBolognaFiera, Direttore van UNAHOTELS Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2016

Dear Frank,
Thank you very much for sharing your feedback about your stay at Hotel Bologna Fiera.
We regret to learn and we apologize for the misunderstanding concerning your arrival and your reservation: unfortunately, the reservation was made few minutes before your arrival at the Hotel.
Abraham, the receptionist on duty, solved the problem finding your reservation as soon as it became available on the screen.
We hope to host you soon at the Hotel Bologna Fiera and we send you our best Regards.
Michele Testa,

Beoordeeld op 6 september 2016

Het hotel ligt vlakbij de beurs en is 10 minuten rijden vanaf het vliegveld. Een typisch zakenhotel.

De kamer was netjes, prima bed en fijne badkamer. Wel viel de WiFi steeds weg, waardoor je opnieuw moest inloggen. Niet handig voor een zakenreiziger.

Eten in het restaurant was prima, de hotelbar te fel verlicht voor gezelligheid. Geen romantisch hotel, heel strak qua design. Wat ik miste was een flesje water op de kamer.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
HotelBolognaFiera, Direttore van UNAHOTELS Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2016

Dear guest,

thanks for posting your comments on Tripadvisor.
I'm pleased to learn that you enjoy your stay at Hotel BolognaFiera.
We regret it was difficult to get the access to our wi-fi service: we shared your comment with our reception staff to ensure the best assistance to our guests.

Best regards

Beoordeeld op 8 maart 2016

20 minuten lopen naar het station of tot aan de rand van het historische stadscentrum, 10 minuten lopen naar het congrescentrum, maar in een aangename rustige omgeving.
Kamers zijn niet erg groot, maar wel comfortabel, en de douche is fantastisch. Ontbijtbuffet is voor Italiaanse standaard erg uitgebreid, met ruime keuze aan vers fruit en glutenvrije opties. Restaurant biedt een kleine maar goede keuze voor het diner, ik heb er met smaak gegeten (al zou ik niet snel 2 dagen er eten, aangezien ik na 1 dag alle vegetarische opties al had gehad).
Hotel is schoon, netjes, comfortabel, maar niet spectaculair in enig opzicht. Perfect voor als je een activiteit in het congrescentrum hebt of als je van plan bent erg veel in de stad te zijn en nauwelijks in het hotel, maar wél graag in een luxe kamer van bad en bed gebruikt maakt.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
HotelBolognaFiera, Direttore van UNAHOTELS Bologna Fiera, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2016

Dear Guest,

we are really glad to know that you enjoyed so much your stay in our Unaway Hotel BolognaFiera.
We look forward to welcoming you soon.

Kind regards