350 US$
Gratis annuleren tot 24/09/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
339 US$
Travelocity
Expedia.com361 US$
travelup.com394 US$
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Twee overnachtingen gehad in dit hotel. Om van de luchthaven naar het hotel te komen hebben wij gebruik gemaakt van de privé taxibus van het hotel. Voor € 50 zijn wij, 6 personen, plus bagage, opgehaald. de chauffeur heeft nog een uur op ons moeten wachten, maar dat was geen probleem.
Het hotel is goed onderhouden, er zijn 3 liften, parkeergelegenheid achter het hotel, fitnessruimte, geen zwembad.
Luxe, ruime kamers, comfortabele bedden, prima ontbijt, geen lawaai, goed geïsoleerd.
Hotelmedewerker brengt de bagage naar de kamer en zet bij vertrek de bagage in een afgesloten ruimte. is aan te bevelen.

Datum van verblijf: augustus 2019
DirezioneStarhotels, General Manager van Starhotels Excelsior, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Dear AB1347,
Thank you so much for taking the time to share your feedback about your recent stay with us.
We’re delighted you enjoyed the comfort of our rooms.
Looking forward to welcoming you back again soon.
Kind Regards

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prettig hotel met mooie ruime kamers en servicegericht personeel. Centraal gelegen. We waren hier een aantal dagen met ons gezin met twee kinderen en twee grootouders. De familiekamer en aansluitende normale kamer waren aantrekkelijk geprijsd. Geboekt met korting via de eigen website. De receptie heeft ons geholpen met het boeken van een restaurant en met vervoer naar de luchthaven (15 minuten met de taxi). Ontbijt was uitgebreid, met o.a. vers fruit, brood, ei en taarten. Ook gebruik gemaakt van de fitnessruimte. Aanrader voor een verblijf in Bologna.

Datum van verblijf: augustus 2019
DirezioneStarhotels, General Manager van Starhotels Excelsior, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Dear hudigburg,
It’s such a pleasure to read your kind words regarding Starhotels Excelsior and its staff, but most importantly, for dedicating some of your personal time to us.
We are looking forward to welcoming you back again soon.
Best Regards

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Wanneer je op doorreis bent of start aan een stadsbezoek aan het prachtige Bologna, is dit een geknipte lokatie.
Gelegen vlak tegenover het station ( taxi, bus naar vlieghaven) en aan de rand van het historisch stadskern is dit prachtig hotel een goede keuze. De erg grote luxekamers aan een redelijke prijs, de vlotte en vlugge service, het zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet maken je verblijf tot een waar genot.
We logeerden hier al diverse malen en keren bijna jaarlijks terug op doorreis en telkens bezoeken we kort de stad.

Datum van verblijf: juli 2019
DirezioneStarhotels, General Manager van Starhotels Excelsior, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Dear raymondj678,
We’re delighted you enjoyed breakfast and the location which is indeed, second to none.
We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,

Beoordeeld op 27 maart 2018

De kamers zijn ruim en perfect ingedeeld. Goed onderhouden en met een luxe uitstraling . Ontbijt uitstekend en ruim, zeker voor Italiaanse begrippen. Personeel vriendelijk en hulpvaardig. Ligging vlakbij station en aan de rand van het historisch centrum (piazza Maggiore op 1 km )
Jammer was dat we een aangeboden (te betalen) upgrade niet namen , waarna bleek dat de wifi snelheid dan ook laag was/bleef, te laag voor video verbinding o.d. Dat heeft zo'n hotel toch niet nodig .......

Datum van verblijf: maart 2018
DirezioneStarhotels, Direttore van Starhotels Excelsior, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2018

Dear Guest,
thank you for your your feedback.
We are glad to hear you enjoy your stay with us and we are looking forward to welcoming you soon.
Kind regards

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt tegenover het station en is zeer makkelijk te bereiken. Indien je met de auto bent is er een mogelijkheid om de auto bij het hotel te parkeren, maar deze parking kost 25 euro per dag. Het hotel ligt op 10-15min van het oude stadscentrum. Zeer vriendelijke service en de kamer was zeker in orde. Een aanrader indien je door Bologna gaat.

Datum van verblijf: augustus 2017
DirezioneStarhotels, Direttore van Starhotels Excelsior, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Dear Guest,
thank you for your positive feedback.
We are happy to hear you enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to welcoming you again, soon.
Warm Regards.