Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt tegenover het station en is zeer makkelijk te bereiken. Indien je met de auto bent is er een mogelijkheid om de auto bij het hotel te parkeren, maar deze parking kost 25 euro per dag. Het hotel ligt op 10-15min van het oude stadscentrum. Zeer vriendelijke service en de kamer was zeker in orde. Een aanrader indien je door Bologna gaat.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
DirezioneStarhotels, Direttore van Starhotels Excelsior, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Dear Guest,
thank you for your positive feedback.
We are happy to hear you enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to welcoming you again, soon.
Warm Regards.
The Starhotels Excelsior Management

Beoordeeld op 11 september 2016

Hotel recht tegenover centraal station, goed te lopen naar het oude centrum van Bologna. Uitstekend ontbijt, fijne, rustige kamer en erg goed en vriendelijk personeel. Kamer en badkamer waren erg schoon en een heerlijk bad.

Verbleef: september 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016

Goed hotel in het hartje van Bologna. Weinig nachtlawaai in het hotel zelf. Goede geluisdemping. Verzorgd ontbijt. Vanuit dit hotel zijn alle bezienswaardigheden in de stad goed te bereiken. Ik zou dit hotel opnieuw kiezen

Verbleef: mei 2016
Beoordeeld op 2 april 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel aan de rand van het centrum van Bologna. Vriendelijk en voorkomend personeel. Mooie, grote kamers en erg schoon. Ontbijtbuffet is goed. Ondanks de ligging tegenover het station, heb je in het hotel geen geluidsoverlast. Bologna is bovendien een hele prettige en levende stad zonder grote drommen toeristen.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 december 2015

Goed gelegen, tegenover het centraal station. Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en een goed uitgeruste badkamer. Ruime keuze aan het ontbijtbuffet. Wel slechte klimaatregeling op de kamer. Het was daar winter, maar op de kamer leek het wel zomer.Thermostaat bleek niet te werken. Ik raad een verblijf in dit hotel voornamelijk aan bij een korte stedentrip en vanwege de prijs-kwaliteit verhouding. Zeker de moeite waard om terug te komen bij een volgend bezoek aan Bologna.

• Verbleef: december 2015, reisde met vrienden