“Je proeft Italie”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele gerechten, gezellige sfeer en een top bediening! Bij bezoek aan Bologna zeker een aanrader om te komen eten.

22 juli 2018 beoordeeld

Heerlijke keuken, ik vermoed dat alles van de kaart voortreffelijk en kwaliteitsvol is. Ze kennen hun vak. Bij ons volgde voorgerecht en hoofdgerecht wel vrij snel op elkaar. Advies: ga niet buiten zitten, het is daar helemaal niet gezellig, binnen wel!

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is mijn favoriete in Bologna. Heerlijke gerechten, goede wijnen en prima bediening in een sfeervolle ambiance.

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de positieve reacties hier waren de verwachtingen misschien te hoog gespannen. Buiten gegeten. De tagliatelle was net zo lekker als thuis. De risotto ook. Dus niets mis mee. Grote porties. Lamskarbonade vd gril had verbrande smaak. Cotoletto Donatello met veel gesmolten kaas was wel lekker, maar te machtig. Gegrilde groenten waren idd gegrilde groenten. Wijn a 13 euro was vrij matig. Niets bijzonders dus. Totaal 88 euro, inc water, incl starttarief a 3 euro.

18 juni 2018 beoordeeld

De buffet formule is geniaal: alles is er en van hoge kwaliteit. Zelfs pasta vongole. Alleen al de inrichting is de moeite waard. let op de zijzaaltjes "achter in het restaurant". Daar heeft je grootmoeder wellicht ooit nog eens naar volle tevredenheid zitten eten. Wat een geweldige sfeer. Voor mij een van de beste (7 of 8) restaurants in Bologna. Bij een volgend bezoek zal ik zeker nog een keer hier bij Donatello gaan eten.

Reizigers die Ristorante Donatello bekeken, bekeken ook

Bologna, Province of Bologna

In Ristorante Donatello geweest? Deel je ervaringen!