“Ongelooflijk lekker”
Beoordeling van Trattoria da Pietro

Trattoria da Pietro
Reserveren met
Trattoria da Pietro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 145 van 2.089 Restaurants in Bologna
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten hier op een warme vrijdagavond (reserveren is aangewezen) in mei op het terras. Deze trattoria was ons aangeraden door het hotel, en terecht. Het beste adresje dat we bezochten in Bologna.

Vriendelijke en meertalige bediening.

Wij aten er de ravioli verde en de vegetarische schotel. Ongelooflijk lekker! Als dessert de millefoglio, een taartje met frambozen en mascarpone. Subliem!
Zeer goede rode huiswijn aan een zeer betaalbare 14€ /fles.
Bij het vragen naar de rekening kregen we nog een vol bord met zelfgebakken koekjes op tafel aangeboden. Tof.

Aanrader!

3 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart, grote porties, kleine prijs. Prima antipasti, heerlijke varkenshiel en een verrassende dolce. Gratis glaasje limoncello bij het brengen van de rekening. Bijzonder tevreden hotel-waarts gegaan.

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gisteren gegeten bij dit restaurant.
Weer hebben met zijn tweeën en primi en secundi gerecht gedeeld. En een heerlijke fles witte wijn er bij.
Lekker gegeten en heel betaalbaar. Leuke vlotte bediening.
Zeker een aanrader

16 juni 2013 beoordeeld

Tijdens ons recentlijk verblijf in Bologna liepen we bij toeval langs dit restaurant. Weet niet waarom, waarschijnlijk door de kleinschaligheid, besloten we hier te eten. Geen moment spijt van gehad. Prima keuken, en zeer hartelijk personeel, en zeer betaalbaar. De volgende dag opnieuw gegaan.

Margreet en Ed
Haarlem

• Sfeer
13 mei 2013 beoordeeld

Een traditioneel, gezellig ingericht restaurant, gelegen in het oude centrum, met familiale sfeer. Correcte bediening en goede maaltijd. De door de dienster gesuggereerde mixt van allerhande antipasta's was een aangename verrassing, evenals de huisgemaakte ijs met een saus van balsamico. Lekker. Wij vonden de prijs/kwaliteit van onze toch wel rijkelijke maaltijd (aperitief, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, water, wijn, koffie, grappa voor 50,00 euro) erg goed en aan de rij mensen die buiten stonden te wachten, waren er nog meerderen met die mening.

• Sfeer

Reizigers die Trattoria da Pietro bekeken, bekeken ook

Bologna, Province of Bologna
Bologna, Province of Bologna

In Trattoria da Pietro geweest? Deel je ervaringen!