Marc Knobel
Barendrecht, Nederland

Prima hotel

Beoordeling van Suite Hotel Elite
4,0 van 5 bollen22 okt 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel! Een goed verzorgd ontbijt . Nette kamer en badkamer. Wel erg warm met dubbele ramen die moeilijk open konden blijven staan en een niet functionerende airconditioning. Zeer vriendelijke medewerkers. Harde bedden maar voor mij geen probleem.
Datum van verblijf: oktober 2021
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.0 km van Suite Hotel Elite
  • Lol.travel
7.4 km van Suite Hotel Elite
Meer hotels in Bologna bekijken
Beoordeeld op 9 oktober 2019

Wij wilden nu eindelijk weleens Bologna "doen" en kwamen bij dit hotel, dat op loopafstand van het historisch centrum van Bologna ligt. Na een dag ontving ik een korte enquete over mijn verblijf en gaf aan een instructie voor de werking van de airco te missen. Diezelfde avond was de airco draaiend en bruikbaar. Jammer is dat de kamer voor 2 personen slechts 1 stoel bevat. En dat in een hotel, dat geen echte lounge bevat. Daarentegen was het ontbijt (voor Italiaanse begrippen) zeer rijk voorzien! Kortom een budgethotel dat veel te bieden heeft op een paar kleine minpuntjes na.
E-cars en e-scoooters zullen voor iedere stad (qua geluid) een zegen zijn en dus ook voor Bologna. M.a.w. de straat maakt wel erg veel lawaai. Maar daar kan het hotel niets aan doen!

Kamertip: Geen idee. Wij sliepen aan de voorzijde maar of er mogelijkheid voor de achterzijde was?
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 september 2019

Dit is een bijzonder mooi hotel, dat ligt aan de weg van het vliegveld naar het centrum. Hartje stad (Piazza Maggiore) ligt op precies 2 km loopafstand (25 min.). Voor wie dat te ver is: er rijden verschillende buslijnen naar het centrum en naar het station. De bus naar de luchthaven rijdt langs het hotel en stop op ca. 300 m. afstand.
Het hotel heeft een nette en moderne uitstraling. Mensen aan de receptie zijn vriendelijk. De kamers zijn erg comfortabel en schoon. Helaas was mijn bed een beetje doorgelegen, maar van de andere mensen in het gezelschap hoorde ik dat de bedden heel goed waren. De badkamer is ook zeer gerieflijk.
Het ontbijt is helemaal super, en vooral de medewerkers bij het ontbijt zorgen voor een stralend begin van de dag.
Parkeren kan op een parkeerplaats aan de overkant van de straat. Internet op de kamer werkt goed.
Ik zal dit hotel volgende keer zeker weer bezoeken!

Kamertip: Kamers aan de achterkant hebben een mooi uitzicht op de bergen en het S. Lucia klooster.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2019

Goed hotel op een kwartiertje lopen van het centrum van Bologna. Ruime en schone kamers inclusief keukentje. Ondanks dat onze kamer langs de drukke straat zat toch nergens last van gehad, ook door de rolluiken op het balkon. Ontbijt was voor Italiaanse standaarden erg uitgebreid. Veel verse producten van de bakker en goede service van het personeel.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 juli 2019

Super ontbijt, zeer uitgebreid! De suite kamer was boven verwachting. Heerlijk ruim, fijn bed, goed uitgeruste badkamer, keukentje, koelkast, uitstekende wifi, zeer zorgzaam en attent personeel. Zeker aan te raden! Oude binnenstad te bereiken via 25 minuten wandelen of op 20 meter de bushalte (13 of 19) die elk kwartier komt.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 20 juni 2019

Afgelopen vakantie verbleven we 2x in dit hotel, de eerste en laatste dag. Voordien verbleven we voor een citytrip ook al 2x in dit hotel.

Ruime kamers, vooral de suites. Ontbijt ook ruim naar Italiaanse begrippen, bij goed weer kan je buiten zitten.
Het centrum is op een dik kwartier wandelen, maar op goed 100m kan je de bus nemen. In de buurt zijn er heel wat restaurants, bij sommigen krijg je zelfs korting als je in het hotel logeert.

Kamertip: Best zo hoog mogelijk liggen, want het ligt langs een drukke baan zodat je het verkeer wel wat hoort ondanks rolluiken en dik glas.
Datum van verblijf: juni 2019
Responsabile r, Responsabile relazioni pubbliche van Suite Hotel Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

WOW Bernie such a GREAT review!
Thank you from all the STAFF, we’re glad you enjoyed your stay on our hotel and loved our BIG suite, the RICH and DELICIOUS breakfast and our PERFECT location near the city center!
Waiting for you next time in Bologna, wish you all the best!
Patrizia