20 september 2017 beoordeeld

Suite Hotel Elite ligt een stuk buiten het centrum en is voor de niet getrainde wandelaar best een behoorlijke wandeling. Vanaf het centrum loop je onder de bogen wel helemaal door tot voor de deur. Het wordt vanaf het centrum gezien steeds een stuk minder aangenaam en in de buurt van het hotel is het minder goed onderhouden en staan er ook bedelaars. Het hotel heeft nauwelijks een lobby die er ook niet erg fraai uitziet. De kamers waren ok, het ontbijt ook goed, maar we betaalden ruim 800 euro voor 2 kamers, 3 nachten en dat is het zeker niet waard. Veel hotels bezocht, maar dit is echt niet meer dan 2 sterren en daarom veel te duur. Geboekt via Booking.com

Kamertip: Let vooral op aanbiedingen, want ik zie dat anderen minder hebben betaald.
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
Responsabile r, Responsabile relazioni con la clientela van Suite Hotel Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2017

Dears, We are sorry you were not completely satisfied with your stay at our hotel. We will do our best to improve even more our services. We would like to remind you that you can also reach the city centre easily by bus in 5 minutes if you do not enjoy the walk under the ancient arcade of Bologna. We send our best regards, Valeria

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed hotel met mooie grote kamers. Afstand tot aan het centrum is ongeveer 15 minuten lopen.

Goed uitgebreide ontbijt, veel keuzes. Parkeren achter het hotel in een garage (ruimte voor ongeveer 7 Autos). Indien vol dan kan aan de overkant geparkeerd worden en krijg je een parkeerkaart van het hotel om uit te rijden.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een zacht prijsje kan je hier een suite huren vlakbij het historisch centrum van Bologna met parkeermogelijkheid ( á 4 euro/dag).
Te mooi om waar te zijn, toch is het zo.
Enige minpuntje is de te kleine ontbijtruimte.
Niet twijfelen, doen!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoveel ruimte in een kamer hebben we nog niet meegemaakt en dat voor de prijs van €66,- incl ontbijt. Dit was echt een TOP HOTEL. Eigen keuken ingebouwd in een kast. Van alle gemakken voorzien. Goed ontbijtbuffet.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Responsabile r, Responsabile relazioni pubbliche van Suite Hotel Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2017

Thank you so much Anette, what a GREAT review!
We are happy you appreciated our BIG room, the DELICIOUS breakfast and our situation!
We’ll waiting for you next time in Bologna again with us, our best greetings!
Patrizia

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich een prima hotel. Ongeveer 20 min van het centrum maar dit was prima te lopen. Bedden zijn wat hard en kamer was wat gedateerd maar wel heel groot. Wat bij ons niet bekend was is dat we bij het uitchecken nog even 18 euro toeristentaks konden betalen.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Responsabile r, Responsabile relazioni con la clientela van Suite Hotel Elite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2017

Dears, Thank you for the review, we hope you enjoyed the walk to the city centre under the beautiful arcade along the street. We would like to inform you that you have to pay a city tax in every city in Italy, our staff is always available to answer your questions when necessary. Best Regards, Valeria