Beoordeeld op 5 januari 2018

Komt u speciaal naar Bologna voor het beurs gebouw? Dan is het Hotel Cosmopolitan een prima keuze. Beurs gebouw ligt op een steenworp afstand en is goed te bereiken vanaf het hotel. Mocht u als toerist de stad willen bezoeken, dan raad ik u een ander hotel aan. Hotel Cosmopolitan, gelegen in een saaie omgeving, ligt op circa een kwartier rijden van het centrum. Personeel vriendelijk maar niet bijzonder, eveneens als de kamers. Ontbijt is uitgebreid en laat dineren is geen probleem.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer slecht geslapen door zeer hard bed en slecht werkende airco.
Wel vriendelijk personeel. Prijs kamer was ook belachelijk duur, maar dat is waarschijnlijk veroorzaakt door de druk bezochte beurs.
Naar het mooie en gezellige centrum is het 6 km

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Daniele S, Direttore van Hotel Cosmopolitan Bologna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Bedankt voor uw waardevolle adviezen en we verontschuldigen ons voor de problemen die u tijdens uw verblijf had gehad
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Voor het 2e jaar op rij hier overnacht op doorreis naar Griekenland. Prijs/kwaliteit is volgens mij onklopbaar. Ruime kamers, prima badkamer, koffie en theefaciliteiten en een prima ontbijt. Gratis grote parking en je bent op enkele minuten terug op de snelweg. Ideaal.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Verkeerde keuze gemaakt van hotel. Alles is wel aanwezig maar de prijs viel tegen. Waarschijnlijk niet lang genoeg gewacht op de correcte aanbieding 250 euro voor twee nachten met ontbijt deed mij op iets meer hopen.Het Ontbijtbuffet was in orde de kamers en badkamer ook maar toch mist dit hotel enige warmte.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 augustus 2016

Fijn hotel met moderne, ruime kamers. Prijs-kwaliteit is erg goed. Nog nooit zo'n goed hotel gehad voor zo'n klein prijsje (46,- incl. ontbijt). Ontbijtbuffet was prima. Fijn zitje buiten voor het hotel. Gratis parkeergelegenheid met voldoende plaatsen.

Datum van verblijf: augustus 2016