Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 112
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 123
Aanbieding bekijken
NH Hotels
US$ 107
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 112
eDreams
ZenHotels.comUS$ 124
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.379)
Beoordelingen filteren
2.379 resultaten
Waardering van reizigers
750
984
412
171
62
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
750
984
412
171
62
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 2.379 beoordelingen
Beoordeeld op 1 maart 2018

Als je naar Bologna vliegt en je neemt de bus naar het centrum dan ligt het hotel op misschien 200 meter afstand van het station, je ziet het links al liggen wat op zich gemakkelijk is. Ik ben vaker in NH hotels geweest, je weet wat je kunt verwachten en dat kwam helemaal uit. De receptie, het personeel, het ontbijt (pluspunt), de kamer met uitstekende bedden, een minibar (zat inbegrepen in de prijs, dat had ik als Nederlander eerder moeten weten), alles heel goed. Ook een uitstekende uitvalsbasis om de stad te bezichtigen.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Hans v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FOM_DELAGARE, Responsabile reception van NH Bologna De La Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018
Google-vertaling

Dear Guest,
First and foremost we would like to thank you for the time you took to evaluate our hotel, about your recent staying.
We are glad to note that your experience with us was excellent and we look forward to welcoming you back to the hotel, in a next trip to Bologna.
Best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 november 2017

Aardig personeel, prettig ontvangst, goed ontbijt, lunch en avondeten, handige to go koffie bekers, slechte stoelen in de conferentiezalen: armleuningen ontbreken, waardoor je na verloop van tijd pijn in schouders, nek en rug krijgt, omdat je niet kunt steunen, op tafel leggen is geen optie als je klein bent, tapijt in kamer is oud en daardoor smoezelig, weinig oplaadmogelijkheden voor telefoon en tablet.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank mencon2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FOM_DELAGARE, Responsabile reception van NH Bologna De La Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
First and foremost we would like to thank you for the time you took to evaluate our hotel about your recent staying.

We are glad to note that your experience with us was excellent even if you had experienced some inconvenience with our meeting armchairs;
Your reporting will be well considered for improving the conference facilities of meeting rooms as soon as our company will provide next investments for equipment of meeting rooms.

We look forward to welcoming you back to the hotel, in a next trip to Bologna.
Best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 september 2017 via mobiele applicatie

De lobby is van het NH hotel, de kamers lijken wel van een ander hotel!! Ongelooflijk dat deze kamers als NH kamers worden verhuurd. Ik zou mijzelf dood schamen als ik deze kamers moest verkopen, wat een oude gedateerde bende! Een pluspunt, de ligging is uitstekend.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank MarkB718
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FOM_DELAGARE, Responsabile reception van NH Bologna De La Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
First of all, we would like to thank you for commenting our hotel about your last staying;

We are very sorry for the dissatisfaction regarding the standard room you had, during your last staying.

We would also inform you that our hotel already receveid a partial refurbishment in all the main common areas and in part of the rooms;
The renewed rooms are bookable like tipology " Superior new style " in all the principal selling channels and have new furnitures, parquet instead of carpet and totally new bathrooms.
Our company has already forecasted, the completion of refurbishment also for the standard rooms and we hope this could happen as soon as possible.

We hope to see you again in our hotel, using one of our renewed superior room, in a next trip to Bologna.
Best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Het hotel ligt op een 15-tal minuten stappen van het centrum. Dit is eigenlijk best wel veel als je de stad wil bezoeken (waarbij ook al veel benenwerk aan te pas komt). Je kan dus beter de bus nemen. Deze stopt vlak voor het hotel. Onze kamer was ruim maar oubollig. De douchekraan was afgebroken en de douchewand sloot niet volledig af waardoor de badkamervloer helemaal blank kwam te staan na het nemen van een douche. Voor een hotel in deze prijsklasse vond ik dat onaanvaardbaar. De bedden zijn zeer goed maar de kamer is zeer gehorig. Wij werden 's nachts meermaals gewekt door lawaai op de gang. Het ontbijt is zeer uitgebreid en van uitstekende kwaliteit. De ontbijtzaal doet een beetje koud en kil aan. Tijdens het 'spitsuur' is het niet evident om een tafeltje te bemachtigen en is het lawaai storend. Volgend bezoek aan Bologna kiezen wij een ander hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Anja S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FOM_DELAGARE, Responsabile reception van NH Bologna De La Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017
Google-vertaling

Dear guest,
First of all we would like to thank you for commenting our hotel, about your last staying;
We are very sorry, you have experienced the inconveniences detailed in your comment and we offer our apologies for the incident occurred with the shower of your room. We hope that this episod didn't compromises your trust in our brand and hotel.
Best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2017

Goed, eten goed, tapijt in de kamer smoezelig, service goed, wc's redelijk schoon, hapjes tijdens de meeting heerlijk. Buffet uitgebreid, lekker en voor ieder wat wils, ook het ontbijt. De belofte dat ik mijn lyaliteitspas binnen 10 dagen zou ontvangen, is niet nagekomen, ik heb nog geen card ontvangen

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank mencon2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FOM_DELAGARE, Responsabile reception van NH Bologna De La Gare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2017
Google-vertaling

Dear guest,
we would like to thank you for commenting our hotel, during your last staying.
We hope to see you soon, in a next trip, as preferred guest.
You can contact our customer care for claiming of your NH REWARD CODE but note that normally you'll receive a confirmation mail with a code and not a fisical card.
Best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken