189 US$
Gratis annuleren tot 08/10/21
179 US$
Gratis annuleren tot 09/10/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
149 US$
Gratis annuleren tot 07/10/21
Hotels.com179 US$
eDreams189 US$
Travelocity179 US$
Beoordeeld op 1 augustus 2021

Met ons gezin 3 nachtjes overnacht. Het is een wat ouderwets maar met mooie stijl hotel. Ze hebben een eigen parking voor de auto en taxi's zijn er altijd binnen 3 minuten om naar centrum te gaan. Ritjes van rond de 10 euro. Het zwembad is echt goed, lekker groot, fris water en goede bediening met handdoeken, eten en drinken. Je moet er wel altijd een badmuts dragen. De kamers zijn niet heel ruim, je doucht in het bad en de airco had wat moeite de hitte van buiten (38 graden) weg te houden. 1 nacht is de airco in het hotel zelfs stuk geweest en dat was natuurlijk niet prettig maar kan gebeuren. Bedden zijn goed en de wifi is ook goed. Het ontbijt is heerlijk aan het zwembad en zeer compleet. Heerlijke koffie en zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Een zeer fijn hotel dat net buiten het drukke centrum ligt.
Het zwembad en het ontbijt zijn echt super.
Er stop een bus vlak bij het hotel waardoor de hele stad makkelijk te bereiken is.
En te voet kun je ook al makkelijk in Trastevere kom.

Datum van verblijf: augustus 2017
gianiRoma, Responsabile relazioni pubbliche van Grand Hotel del Gianicolo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Dear guest,
thank you very much for your wonderful review. We happily read you had a wonderful stay at our hotel. We hope to host you again. Grand Hotel Gianicolo Staff

Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een zeer fijn hotel dat net buiten het drukke centrum ligt.
Het zwembad eng er ontbijt zijn echt super.
En te voet kun je ook al makkelijk in Trastevere kom.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 juni 2017

Het hotel ligt niet gunstig: boven op een heuvel, ver van het centrum van de stad. Je kunt de koepel van de St Pieter vanuit het hotel zien, maar het ligt ver beneden. Voordeel is wel dat je vlakbij hotel een mooi panorama hebt over de stad. Maar nadeel is dus dat je afhankelijk bent van bussen om in centrum te komen. De wijk trastevere, die heel leuk is, is 15 minuten lopen de berg af.
Verder waren de kamers niet ruim; betaalde best veel voor een nacht en ik vond de prijs kwaliteit echt ver beneden maat. Personeel was apathisch en ongeïnteresseerd. Er was een feest op vrijdagavond wat voor overlast zorgde tot middernacht. Wifi deed het niet gedurende hele verblijf. Bij uitchecken moest ik vragen om een compensatie, die ik uiteindelijk kreeg (10%) maar daar kwamen ze niet zelf mee. Al met al dus gedateerd; prijs had zeker 40% lager moeten zijn vergeleken met de kwaliteit die ik ken van andere hotels.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 24 januari 2016 via mobiele applicatie

Hotel is goed, heerlijk ontbijt. De bedden zijn wat hard. De jacuzzi was kennelijk lang niet gebruikt. Ding spuigde deeltjes opgedroogd rubber uit de jetsream gaten.
Verder op loopafstand van het centrum gelegen. Ben je slecht ter been dan is de ligging van het hotel (heuveltop) geen aanrader.

Datum van verblijf: januari 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Alessandro M, Responsabile relazioni pubbliche van Grand Hotel del Gianicolo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2016

Dear Rob B R , Many thanks for your comments, we appreciate your note. Our daily intent is always give the best service to our guest.
Best Regards, the GHG Staff